Авторські програми Херсонського Таврійського ліцею мистецтв

"Не слід чекати появи передового досвіду,

його треба проектувати, створювати і відповідно

до наукових потенцій вчителя допомагати

йому виробити свій власний почерк"      

                                                                                                                                                                                                        Іван Ткаченко

В ліцеї розроблені вчителями  з художньо-естетичного циклу авторські програми.

 

     Авторські програми розглянуті на навчально-методичній раді методичного кабінету при управлінні освіти, схвалені вченою  радою Комунальним вищим навчальним закладом "Херсонська академія неперервної освіти", затверджені  наказом управління освіти Херсонської міської ради в установленому порядку навчальні програми з художньо-естетичного циклу:

 

-      програма з театральних дисциплін для спеціалізованих закладів освіти мистецького профілю «Майстерність актора та основи режисури», автор Мельник А. І.;

 

-      програма   з театральних дисципліндля спеціалізованих закладів
освіти мистецького профілю «Основи акторської   гри», автор Мельник А.І.,

 

-      програма   з театральних дисципліндля спеціалізованих закладів освіти мистецького профілю «Постановка лялькової вистави», автор   Мельник А.І.;

 

-      програма   з музичних дисциплін   для спеціалізованих закладів
освіти мистецького профілю «Камерний оркестр», автор Захоженко О.В.;

 

-      програма з образотворчих дисциплін для спеціалізованих закладів освіти мистецького профілю «Композиція», автор Надєєва Н.М.;

 

-      програма «Основи телевізійної творчості» для учнів 1-11 класівспеціалізованих закладів освіти мистецького спрямування, автор     Гришина О.І.

 

Педагоги мають право вибору тих чи тих навчальних програм для роботи з дітьми. Якщо їм у межах програми «затісно» й навіть варіативна складова не задовольняє інтереси та потреби учнів, то пропонуємо їм написати навчальну програму самостійно. Створення авторської навчальної програми — процес довгий і сповнений ретельної праці. Проте багато педагогів доходять висновку, що це — необхідний крок для їхньої роботи й саморозвитку. Пропоную колегам практичні поради: як створити авторську навчальну програму, що враховує всі нормативні вимоги та відповідає інтересам педагога та учнів. Навчальний зміст авторських програм відрізняється від типових: вони втілюють авторське бачення тих чи тих теорій, містять суб’єктивний погляд на явища і процеси, що вивчаються. Проте такі програми розробляють обов’язково з урахуванням вимог державного стандарту. Авторські програми мають проходити рецензування науковців, педагогів, практичних психологів або методистів. Якщо програма має рецензії, то її може розглянути педагогічна рада школи. Відтак автор чи авторський колектив надсилає рукопис програми для отримання грифа. Авторські програми часто використовують під час гурткової роботи та викладання спецкурсів, курсів за вибором, факультативних курсів.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2695-avtorska-navchalna-programa-yak-stvoriti

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.

Педагоги мають право вибору тих чи тих навчальних програм для роботи з дітьми. Якщо їм у межах програми «затісно» й навіть варіативна складова не задовольняє інтереси та потреби учнів, то пропонуємо їм написати навчальну програму самостійно. Створення авторської навчальної програми — процес довгий і сповнений ретельної праці. Проте багато педагогів доходять висновку, що це — необхідний крок для їхньої роботи й саморозвитку. Пропоную колегам практичні поради: як створити авторську навчальну програму, що враховує всі нормативні вимоги та відповідає інтересам педагога та учнів. Навчальний зміст авторських програм відрізняється від типових: вони втілюють авторське бачення тих чи тих теорій, містять суб’єктивний погляд на явища і процеси, що вивчаються. Проте такі програми розробляють обов’язково з урахуванням вимог державного стандарту. Авторські програми мають проходити рецензування науковців, педагогів, практичних психологів або методистів. Якщо програма має рецензії, то її може розглянути педагогічна рада школи. Відтак автор чи авторський колектив надсилає рукопис програми для отримання грифа. Авторські програми часто використовують під час гурткової роботи та викладання спецкурсів, курсів за вибором, факультативних курсів.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2695-avtorska-navchalna-programa-yak-stvoriti

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту.

Афіша Афіша
27 Листопада
Студія художньо-естетичного напряму "Пролісок"
25 Вересня
Підготовча студія "Пролісок"
25 Вересня

Як знизити ризик інфікування короновірусом?

ФОТОГАЛЕРЕЯ ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВIДЕОГАЛЕРЕЯ ВIДЕОГАЛЕРЕЯ
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВАГОСТЬОВА
Валерія
Дуже дякую адміністрації та вчителям ліцею за все те, що ви робите для наших діточок. Діти більшість часу проводять саме в ліцеї, і хто як не ви, найбільше уваги приділяєте дітям, навчаєте та розвиває…
Ольга
Доброго дня! Всі пишуть про навчання та виховання, а я напишу про їдальню. Мій син з'їдає все і каже, що вся їжа дуже смачна. Якби не карантинні обмеження, сама б прийшла на обід. Дякую співробітник…
Тетяна
Дуже пишаюсь тим, що, є випускницею ліцею! Моя донька також навчається тут, бо, на думку нашої родини, це найкращий навчальний заклад у нашому місті. Діти мають можливість всебічно розвиватися як особ…
Сергій
Добрий день! Мій син навчається на хореоргафічному відділені. Дуже дякую вчителям за можливість самореалізації моєї дитини. Ліцей - найкращий!
Надія, пенсионерка

Я мешканка м. Ромни Сумської області. Моя внучка проживає в Херсоні і тому мені доводиться тут бувати. Донька її навчається в Херсонському Таврійському ліцеї мистецтв. І ось мені довелося побувати…

всі відгуки
Вгору