Музично - теоретичний відділ

Вчителі відділу:

Степаненко Ганна Геннадіївна

вчитель вищої категорії, керівник мо музично-теоретичних дисциплін 

 

Болюбаш Ольга Олександрівна

вчитель І категорії музично-теоретичних дисциплін

 

Бузанова Інна Миколаївна

вчитель вищої категорії музичного мистецтва

 

Янушкевич Діана Миколаївна

заступник директора з виховної роботи музичного відділення,

вчитель музично-теретичних дисциплін

 

Музично-теоретичні дисципліни є необхідною базою для виховання та професійного зростання музиканта. Завданням предмету «Сольфеджіо» є розвиток музичного слуху, спрямованого на вивчення окремих елементів музичної мови, удосконалення аналітичного мислення, розвиток музичної пам'яті та творчих здібностей учнів. Предмет «Гармонія», який вивчається в середніх та старших класах, спрямований на формування логіки музичного мислення, розвиток гармонічного слуху учнів та вдосконалення практичних навичок, отриманих на уроках сольфеджіо. Курс «Музичної літератури» передбачає виховання художньо-естетичного смаку учнів, вивчення кращих творів українських, російських та зарубіжних композиторів у контексті історичної епохи та стильового напрямку. Мета предмету «Композиція, основи імпровізації» - розвиток творчого потенціалу учнів. Цей предмет має факультативний характер, тому учні мають можливість працювати з учителем індивідуально. Учні вчаться створювати музику в різних стилях, жанрах та музичних формах, а також вивчають комп'ютерні програми набору нотного тексту. Музично-теоретичні дисципліни є необхідною базою для виховання та професійного зростання музиканта.  У минулому навчальному році силами учнів та вчителів-теоретиків було створено збірку творів учнів класу «Композиція, імпровізація» під назвою «Музична мозаїка», в яку увійшли кращі зразки учнівських творів за минулі роки. Презентація цієї збірки відбулася під час Звітного концерту класу наприкінці року. Мета предмету «Музичне мистецтво» (для учнів образотворчого, театрального, хореографічного відділень) - збагачення емоційно-естетичного досвіду, особистісний розвиток учнів, формування ціннісних орієнтацій та потреби в творчій самореалізації й духовно-естетичному вдосконаленню. Щороку вчителі-теоретики та учні музичного відділення працюють над створенням та проведенням "Музичних абонементів"

- творчих музично-літературних зустрічей, які допомагають зацікавити дітей музичним мистецтвом, розширити їх світогляд та залучити до «живого» виконання кращих зразків світової інструментальної та вокальної музики.

Кращі учні музичного відділення щорічно беруть участь в обласній олімпіаді з музично-теоретичних дисциплін у рамках конкурсу «Херсонський первоцвіт» та займають призові місця:

 

- 2009-2010 н.р. учениці 9-М класу Піскунова М. (ІІІ місце) та Чумак М. (диплом за високий рівень теоретичної підготовки)

-2011-2012 н.р. учениця 9-М Пінья Діас А. (ІІІ місце).

АФIША
9 Листопада

Фінал міського конкурсу майстрів художнього читання "Мова моя калинова"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
АЙБолить
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Зразкова літературна студія
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Юлія
Щиро вітаємо з професійним святом весь педагогічний колектив ліцею! Бажаємо міцн...
Сергей
У цей святковий день приміть вітання від вдячних випускників з побажанням міцног...
всі відгуки
Вгору