Робота МУП

ПАМ’ЯТКА

 ПЕДАГОГУ ОРГАНІЗАТОРУ

(взаємодія шкільних органів врядування з Міським учнівським парламентом при управлінні освіти Херсонської міської ради)

  1.          Сприяти якісному взаємозв’язку між самоврядуванням навчального закладу та Міським учнівським парламентом (далі – МУП).

  2.          Запрошувати делегованого учня ( члена міського парламенту) на засідання шкільного парламенту  або відповідної шкільної комісії. Давати йому можливість виступити на зазначеному засіданні (що було на засіданні МУП ? які у нього доручення?).

  3.          Делегований представник від навчального закладу до МУП на засідання МУП  виступає зі зворотною інформацієюпро події (стаття, заміткаЮ, фоторепортаж) шкільного парламенту.

  4.          Сприяти роботі членів МУП у своєму навчальному закладі. Делегований учень має провести у школі (класі, шкільному клубі чи засіданні парламенту) захід (акцію, тренінг, конкурс, гру, семінар тощо) якому він навчився під час  роботи комісії або клубу МУП.

  5.          Координувати роботу шкільного парламенту разом з членом  МУП в організації: корисних справ для шкільної громади, міста тощо;  зустрічі  з комісіями та клубами  по обміну досвідом та проведенню спільних справ, які розробив МУП.

6.            Організувати системний контроль за  відвідування делегованих учнів школи на засіданнях комісій та клубів МУП

7.            Надати можливість членам МУП в навчальному закладі забезпечувати реалізацію розроблених положень різноманітних заходів, проектів відповідно до плану роботи МУП   .

  8.          Відвідувати заходи,(сесії МУП, форуми, брейн-ринги, конференції, конкурси, наради, семінари тощо) організовані МУП на які запрошуються педагоги організатори.

  9.          За потребою звертатись за допомогою у вирішенні будь-яких складнощів у роботі зі шкільним парламентом та Міським учнівським парламентом  до кураторів комісій та ради МУП та управляння освіти .

 

АФIША
4 Травня

Шановні батьки та учні!

1. Освітній процес в ліцеї здійснюється дистанційно до 29.05.2020 р. (детальніше розділ Навчання/ Дистанційне навчання 2019/2020 н.р./ Клас).

2. Адаптований розклад дистанційного навчання, скореговане календарно-тематичне планування, відеопояснення, домашнє завдання знаходяться в Системі автоматизації навчального процесу Smart-school https://journal-htlm.smart-school.com.ua/

27 Квітня

Шановні батьки!

Відповідно до чинного законодавства та Положення про зарахування до складу учнів ліцею оголошується конкурс до 1-10-х класів ліцею мистецтв.

Просимо ознайомитися з умовами конкурсних випробувань.

 

10 Квітня

Згідно рішення педагогічної ради № 6 від 10.04.2020 р. здійснено вибір електронних версій оригінал-макетів підручників для 7-х класів (перелік обраних підручників додається).

10 Березня

Згідно рішення педагогічної ради № 4 від 10.03.2020 р. здійснено вибір електронних версій оригінал-макетів підручників для 3-х класів (перелік обраних підручників додається).

6 Березня

Про виконання Державної соціальної програми "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2021 року"

24 Лютого

Як знизити ризик інфікування короновірусом?

9 Січня

       УВАГА!           Нові реквізити з       01.01.2020 р.

11 Вересня 2019 р.

 

РОЗКЛАД

роботи студії «Пролісок»

на 2019/2020н.р.

середа

16:30 - 18:00

субота 

11:45 - 14:15

 

 

18 Квітня 2019 р.

УВАГА!

Усі випускники Херсонського Таврійського ліцею  мистецтв запрошуються до участі в екологічній акції боротьби з глобальним потеплінням!

ФОТОГАЛЕРЕЯ
магия танцю 072.JPG
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Надія, пенсионерка
Я мешканка м. Ромни Сумської області. Моя внучка проживає в Херсоні і тому мені дов...
Олена
Дякую дирекції та вчителям ліцею за такий цікавий та прозорий «день відкритих ...
всі відгуки
Вгору