План роботи на 2017/2018 н.р.

1. ПСИХОДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу

Термін проведення

Де і з ким проводиться

Вивчення психологічної готовності до навчання

 

Вивчення рівня адаптації учнів 5-х класів

 

 

Анкетування, діагностичні бесіди

 

 

Аналіз міжособистісних відносин в колективах учнів 2-х – 10-го класів (за результатами соціометрії)

 

ІІ діагностичний мінімум в 1-х, 5-х класах

 

Визначення схильності до суїциду

 

Особистісне та професійне визначення

 

Діагностика готовності до переходу на ІІ ступінь навчання

 

Індивідуальна діагностика готовності до навчання в 1 класі

 

Індивідуальна діагностика обдарованих дітей, учнів групи ризику, дітей в складних життєвих ситуаціях, соціально вразливих категорій

Моніторинг рівня соціалізованості

8,15 вересня2017р

 

вересень-жовтень

 

вересень

 

 

з 20 по 30 вересня

 

 

квітень 2018

 

жовтень

 

жовтень

 

січень

 

 

березень- травень

 

вересень-травень

 

 

 

листопад

учні 1-х класів

 

 

учні, педагоги 5-х класів

 

 

новоприбулі учні, їхні сім'ї

 

учні 2–10 класів, класні керівники

 

 

учні 1-х, 5-х класів

 

учні 8-х – 11 класів

 

учні 9-10класів

 

учні 4-х класів

 

 

дошкільнята студії «Пролісок»

 

кабінет 107, за допомогою класних керівників

 

 

 

учні 4-х, 7-х, 10 класів, педагоги, батьки

2. КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА

Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу

Термін проведення

Де і з ким проводиться

Групові та індивідуальні консультації щодо супроводу дітей під час адаптації до 1 класу ліцею

 

 

Індивідуальні консультації щодо профілактики дезадаптації новоприбулих учнів

 

Індивідуальні консультації щодо супроводу учнів 5-х класів в період адаптації до ІІ ступеню навчання.

Групові консультації

 

 

Індивідуальні консультації щодо професійного та життєвого вибору в юнацькому віці.

Групові консультації

 

Індивідуальні консультації щодо емоційних особливостей характера підлітків.

Групові консультації

 

 

Готовність до переходу до ІІ ступеню навчання

 - групові консультації

 - індивідуальні

 

Групові консультації щодо співпраці в освітньому просторі ліцея в 1-му кл.

 

 

Зворотній зв'язок по запитах «Пошти довіри»

 

 

 

Підтримка та допомога дітям, які опинилися в скрутних ситуаціях

вересень – листопад 2017р.

 

 

вересень –

жовтень

 

 

вересень –листопад

 

вересень –листопад

 

жовтень - листопад

 

 

 

листопад

 

 

 

 

лютий – березень 2018р.

 

 

квітень -

травень

 

 

згідно запитів

 

 

 

за потребою

сім’ї учнів – по суботах, каб.319

педагоги 1-х кл. – по п’ятницях

 

новоприбулі учні, їхні сім’ї – по суботах

 

 

учні 5-х класів, їхні сім’ї

(за графіком)

 

педагоги,

адміністрація

 

учні 10-11-х класів,

педагоги,

адміністрація

педагоги, адміністрація

 

учні 8-х – 11-х класів,

їх сім'ї

учні 8-х – 11-х класів,

їх сім'ї

 

педагоги, адміністрація

учні 4-х класів, їхні сім'ї

 

 

 

батьки дітей студії «Пролісок», педагоги, адміністрація

 

учнівське самоврядування, учні в складних ситуаціях, медіатори в конфліктах

 

кабінет 319

3. КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА

ТА РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА

Корекція дезадаптації учнів 1-х класів

 

 

 

Корекція дезадаптації  учнів 5-х класів

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні корекційно - перетворювальні заняття у випадках ситуації особистісної дезадаптіції в колективах ліцею

 

Розвивальні заняття

«Попереду у нас - 5 клас»

 

Розвивальні заняття з профорієнтації «За і проти»

 

Тренінги батьківської мудрості «Самодопомога в ситуаціях емоційної нестабільності»

 

Тренінг для новоприбулих учнів

«Аварія в пустелі»

 

Тренінг для обдарованих учнів

«Сходинки до успіху»

жовтень -

грудень 2017р.

 

листопад -

грудень 2017р. (за потребою -

до квітня 2018р.)

 

жовтень

 

 

 

по п’ятницях лютий

 

по вівторках

жовтень

 

по суботах згідно графіка

 

листопад

 

 

січень

група учнів 1-х кл. з проблемами адаптації (за рішенням консіліуму)

 

група учнів 5-х кл. за проблемою

 

 

 

 

 

підлітки групи ризику за проблемою

 

 

учні 4-х кл.

 

 

учні 10-го класу

 

 

тренінговий центр для батьків обдарованих учнів

 

4. ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА

Виступи на батьківському всеобучі

-       «Перший клас моєї мрії»

-       Допомога батькам у Тренінговому центрі

-       Анкетування

«Допоможемо учням 5-х класів у навчанні на ІІ ступені»

-       пам’ятки для батьків

-       гра-мотивація до співпраці

«Аналіз професійних інтересів, нахилів та рис характеру учнів»

 

 

 

 

«Управління стресами засобами арт-терапії»

 

Готуємо дітей до навчання в 5 класі

 

 

 

Організація Тижня психології за окремим планом

-       підготовка рекомендацій і презентацій за темою«Толерантність»

 

 

Круглий стіл «Профілактика суїциду»

 

 

Календар психолога на вчительських зборах, нарадах «Техніка психологічної безпеки»

 

Проведення годин спілкування з класними колективами за планом

 

Психологічна підготовка до участі:

а) в МАН;

б) в ЗНО

вересень

 

 

 

 

вересень

 

 

 

січень

 

 

 

 

 

лютий

 

 

травень

 

 

 

5. НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Факультатив «Психологія спілкування» 5 клас, 35 годин на рік.

6. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

Планування роботи, погодження планів

 

 

Поповнення добірки діагностичних методик корекційних, розвивальних та профілактичних програм для

a)     обдарованих учнів

б)  дітей з проблемами в спілкуванні та поведінці, в кризових станах

 

АФIША
22 Липня

Міський табір "ЮНГА" запрошує до відпочинку!

31 Травня

УВАГА!

Усі випускники Херсонського Таврійського ліцею  мистецтв запрошуються до участі в екологічній акції боротьби з глобальним потеплінням!

ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
ХТЛМ Театральне відділення
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Яна
Хочу выразить благодарность преподавателям Беляевой С.В. и Савчук С.В. за професс...
Евгения
Всем доброго времени суток! Я мама 11-классницы ХТЛМ. Хочу выразить благодарность п...
всі відгуки
Вгору