Положення про президентську раду
1. Загальні положення
1. Президентська Рада – найвищий виконавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, дисципліни та особливостей у відповідальності до задоволення своїх потреб та інтересів.
2. Президент школи є головою учнівської Президентської Ради.
3. Президентська Рада складається з представників кожного класу, обраних на загальних зборах на альтернативній основі звичайною більшістю голосів.
4. З членів Президентської Ради обираються голови міністерств – на організаційному засіданні прямим відкритим чи таємним голосуванням. Кандидат вважається обраним на посаду, якщо за нього проголосувало простою більшістю голосів. (Перевага надається кандидатам у Президенти, що брали участь у виборах).
5. Президентська Рада включає в себе такі міністерства:
· Міністерство охорони здоров’я та екології;
· Міністерство культури та дозвілля;
· Міністерство внутрішніх справ;
· Міністерство спорту;
· Міністерство благодійних справ та інформації.
2. Повноваження членів президентської ради
1. Президент здійснює загальний контроль за виконавською дисципліною, координує роботу міністерств, проводить лінійки і засідання президентської ради.
2. Віце-президент здійснює роботу з активізації діяльності міністерств, контролює виконання рішень і засідань президентської ради. У разі відсутності президента виконує його обов’язки.
3. Радник президента відповідає за ведення документації ліцейського самоврядування.
4. Міністр звітує не рідше одного разу в місяць на засіданні президентської ради. Систематично проводить роботу і подає Президенту інформацію про її виконання. Здійснює облік, контроль міністерства у спеціальних зошитах. Планує щоденну, щотижневу роботу центру.
· Міністерство охорони здоров’я та екології. Допомогає перевіряти санітарний стан класних кімнат та проводити суботники. Ініціює серед учнів процес озеленення ліцейських ділянок та приміщень, догляд за рослинами. Проводить просвітницьку роботу в напрямку збереження екології. Займається пропагандою здорового способу життя, проведенням профілактичних заходів поширення захворювань.
· Міністерство культури та дозвілля. Допомагає в організації цікавого і змістовного дозвілля ліцеїстів; сприяє розвитку творчих здібностей, розширеного кола інтересів та ініціативи учнів через колективні творчі справи, співпрацює з творчими колективами та гуртками ліцею, відзначає традиційні ліцейськи свята. Залучає учнів до підготовки та проведення різноманітних спортивно-масових, розважальних програм, свят та заходів, ініціює і реалізовує ідеї учнів щодо цих заходів. Пропагує серед учнів досягнення української національної та світової культури.
· Міністерство внутрішніх справ. Допомагає адміністрації та педагогічному колективу школи у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, у їдальні, під час спортивних та культурно-масових заходів. Здійснює контроль за відвідуванням уроків учнями школи, спізненням на уроки, зовнішнім виглядом учнів (охайність зачіски, наявність шкільної форми, змінного взуття). Здійснює контроль за роботою старост класу. Організовує чергування на ліцейських заходах. Забезпечує культуру поведінки та взаємин в класах, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій. Приймає участь у складанні графіку чергувань класів, виставляє оцінку черговому класу.
· Міністерство спорту. Допомогає рганізовувати проведення ліцейських спортивних змагань та заходів, спартакіад, туристичних походів серед учнів ліцею, ініціює проведення спортивних заходів самими учнями. Пропагує здоровий спосіб життя, залучає учнів до участі у походах, екскурсіях та заходах.
· Міністерство благодійних справ та інформації. Допомогає в організації проведення благодійних акцій. Відповідає за облік коштів з благодійної каси. Ініціює проведення Благодійних ярмарків та залучає учнів до збору коштів у благодійну касу. Вивчає громадську думку учнів про шкільне життя. Відповідає за випуск та оформлення стіннівок, оголошень, газет, присвячених знаменним і пам’ятним подіям держави, ліцею, датам календаря, за висвітлення життя подій у класі, ліцеї на сторінках у соцмережах.
5. Міністр має право залучати будь-якого учня школи для виконання поставленої задачі.
6. Обов’язки кожного члена Президентської Ради включають в себе основні положення Статуту Херсонського Таврійського ліцею мистецтв.
3. Перевибори і позбавлення членства у президентській раді
1. У випадку несистематичного виконання членами президентської ради своїх обов’язків і не реагування на зауваження інших членів, щодо покращення своєї роботи.
2. У випадку, коли член президентської ради порушує «Кодекс честі ліцеїста» і не реагує на зауваження.
3. У разі переїзду до іншого міста чи переходу до іншої школи.
4. Взаємодія президентської ради з іншими об’єднаннями та педколективами
1. Директор ліцею призначає з числа вчителів керівника президентської ради і консультантів міністерств, які мають право дорадчого голосу і допомагають у вирішенні проблем, спрямовують роботу президентської ради. Вчителі-консультанти є радниками, їх побажання можуть бути прийняті до уваги президентською радою і розглянуті на її засіданні. Але вони носять обов’язковий характер, коли рішення президентської ради ображають честь і гідність учня ліцею.
2. Члени президентської ради доводять інформацію до своїх класів. Відповідальність за рішення лягає на конкретного виконавця, контроль за членом президентської ради.
3. Президентська рада сприяє поширенню інформації про діяльність міських клубів МУП, молодіжних організацій і рухів.
Рада міністерств збирається не менше одного разу на місяць для планування і координації подальшої роботи.
Координацію та педагогічне консультування здійснює педагог-організатор.
За активну роботу в органах самоврядування учні отримують подяки, грамоти та цінні подарунки.