Поради психолога

 

Поради батькам


• 3 агресивною дитиною не можна розмовляти на підвищених тонах — таким чином ви провокуєте посилення агресивних імпульсів. Послідовне використання спокійної, плавної мови дасть дитині змогу переключитися і почати слухати вас. При цьому особливо важливо визнати право дитини позбуватися своєї енергії різними способами, після чого вона почне прислухатися, у вас з'явиться шанс допомогти їй опанувати конструктивні методи виходу агресивних імпульсів.

• Деякі діти під впливом дорослих довгий час здатні стримувати свої агресивні імпульси навіть тоді, коли інші зачіпають їхню особистість («Битися недобре! Не зважай!»). Щоправда, ніхто не вчить не чути образ на свою адресу. Наслідок — час від часу в такої витриманої дитини відбувається сильний вилив емоцій. І якщо вона вже вдарить кривдника у такому стані, то не дивно, що це може призвести до його травмування. Тому, як співають у пісні, «честь должна бьіть спасена мгновенно». Тоді буде набагато менше проблем.

• Агресивні вияви можна знімати за допомогою спеціальних вправ. Наприклад, навчити дитину зосереджувати увагу в момент імпульсу на своїх руках і навмисне стискати кулаки з максимальним напруженням. Гіпернапруження обов'язково зміниться релаксацією м'язів. І якщо агресія не минає, то принаймні стає керованою.

• Добре допомагає агресивним дітям і психофізичне тренування. Навички виконання вправи «Левітація рук» дозволяють зменшити загальний рівень агресивності й навчитися керувати собою в кризових ситуаціях.

Поради підліткам

- Намагайтеся більше часу проводити на свіжому повітрі, з друзями в лісі, на спортивному майданчику, лижах і т.д.

 - Також важливо займатися фізичним розвитком: і юнакам і дівчатам корисні будь-які фізичні навантаження, басейни заняття в секціях, порівняння своїх можливостей з можливостями батьків (що і батькам, до речі, теж корисно.

Поради педагогам

1. Пошук і знаходження шляхів підвищення мотивації до навчання у слабких учнів:

– винагорода дітей за досить незначний прогрес під час навчальної діяльності, а не за досконалість в ній;

- активне заохочення в творчій діяльності, в спорті, в різних шкільних заходах тощо.

2. Виховання теплих почуттів до школи у слабких учнів:

– дозволяти дітям брати участь у найважливіших справах школи, наділивши їх певною часткою відповідальності.

3. Не присвоювати дітям ніяких ярликів, спиратися на заохочення, підтримку, а не на покарання:

– не бажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по групах), бо діти позбавляються необхідної мотивації;

- корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм вдається.

4. В роботу школи включати більше елементів, що задовольняють соціальні інтереси підлітків:

- розширювати позашкільні форми діяльності підлітків;

– залучати їх до організації такої діяльності;

– прикладом, шляхом бесід виховувати у підлітків усвідомлення, прийняття шкільних цінностей та норм.

 

 

 

 

 

Поради для новоприбулих учнів

"Кто на новенького?"

Правила для лицеистов-новичков

1. Не пытайтесь сразу всем понравиться - ведь вы не знаете обо всех их вкусах, мелочах, бывших взаимоотношениях. Не старайтесь быть для всех приятным - кому надо, вы понравитесь без глупых мелочей.

2. Вряд ли надо сразу стараться делать все лучше всех, зарабатывая авторитет. Прислушивайтесь к замечаниям, исправляйте ошибки, спрашивайте.

3. Не стоит сразу пытаться быть "как все" - дайте одноклассникам время на разговоры и дела, привычные в их компании. Так они быстрее поймут, что вы - тактичный человек, и тогда попадете в эту компанию быстрее.

4. Запишите и запоминайте имена одноклассников и отчество учителей, одноклассников - тогда станет легче и приятнее общаться  с ними, просить о помощи.

5. Уточните у классного руководителя расписание, расположение кабинетов, форму одежды, чтобы меньшенервничать в первое время.

6. Чаще всего к новичку проявляется сдержанный интерес. Но иногдабывает и демонстрация равнодушия, смешков за спиной. Причины могут быть сплетни, скука, привычка встречать новое в штыки. Не стоит отвечать агрессией на агрессию, как бы ни было трудно, надо оставаться вежливым ы дружелюбным - предвзятое отношение "рассасывается" обычно за месяц. Если чувствуете сильный дискомфорт - обратитесь за советом к психологу лицея в каб. 107.

Рекомендаії шкільного психолога на початок 2016 -2017 навчального року

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 2МТ класу 

Актуальні проблеми колективу:

у деяких дітей може погіршуватись настрій після виконання домашніх завдань разом з кимось із батьків. Це може спричиняти конфлікти.

Рекомендації:

1. Розвивати у 2-о класників впевненість в собі.

2. Радьтесь з вчителями щодо стилю пояснення того, що не розуміє, що є важким саме для Вашої дитини.

3. Звертайтесь по допомогу до шкільного психолога щодо самостійного вирішення конфліктів у відносинах з однолітками.

4. Підтримуйте дитину в розвитку шкільних інтересів, щоб він відчував значущість своєї діяльності в усіх сферах ліцейського життя.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 2ХО класу 

Актуальні проблеми колективу:

у деяких учнів несформоване вміння позитивно вирішувати конфлікти, доходити згоди у стосунках.

Рекомендації:

1. Вчіть дітей оцінювати свої власні вчинки у взаєминах з ровесниками, вчителями.

2. Розвивайте впевненість в собі.

3. Оцінюючи якість навчання дитини, шукайте позитивні кроки до виправлення помилок.

4. Радьтесь з вчителями щодо стилю пояснення того, що не розуміє, що є важким саме для Вашої дитини. Звертайтесь по допомогу до шкільного психолога щодо самостійного вирішення конфліктів у відносинах з однолітками.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 3МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

недостатній рівень стійкості уваги деяких учнів на заняттях. Схильність деяких учнів вирішувати конфлікти за допомогою сили.

Рекомендації:

1. Допомагати дитині в розвитку стійкості і переключення уваги при виконанні уваги при виконанні домашніх завдань.

2. Звертатись до вчителів і психолога ліцею щодо порад про те, як організувати увагу дитини в цікавій формі, без тиску, за допомогою гри, завдань та вправ.

3. Привчайте дитину до читання із задоволенням.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 3ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

нетолерантне ставлення деяких учнів до успіхів чи помилок однокласників.

Рекомендації:

1. Уважно вислуховувайте думку дитини про події в класі, розмовляйте з повагою.

2. Вчіть ставити себе на місце іншого учасника конфлікту, давайте час на обміркування вчинків інших і своїх власних.

3. Порадьте в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 4МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

переважання бажання вчитись лише заради батьків, а не для внутрішнього вдосконалення (у деяких учнів), невміння вирішувати конфлікти.

Рекомендації:

1. З’ясувати, як складаються взаємини дитини з ровесниками.

2. Вирішувати конфлікти з допомогою педагогів і психолога.

3. Розвивати інтерес до самостійного одержання знань з допомогою нових технологій, з урахуванням вікових норм навантаження – до 1 години. у вихідний день, 0,5 годин – в інші дні.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 4ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

зростання переживань у дітей щодо оцінки себе не тільки в навчанні, а і за роль в колективі ровесників.

Рекомендації:

1. Приділяти увагу оволодінню дитиною важливих життєвих навичок, в тому числі подолання власних конфліктів.

2. Розвивати гнучкість в поведінці у хлопців, уміння ставити себе на позицію ровесниць і ровесників – у дівчат.

3. Допомога в вирішенні конфліктів дитини з допомогою педагогів і шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 6МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

зростання ролі оцінки себе у відносинах з ровесниками. Невміння вислуховувати товаришів, підвищена конфліктність між хлопцями і дівчатами.

Рекомендації:

1. Докладайте зусиль, щоб з’ясувати, як складаються відносини зі значущими для саме Вашої дитини однокласниками.

2. Не критикуйте Вашу дитину в присутності ровесників, чужих дорослих.

3. Вчіть аналізувати причини конфліктів – хлопців, ставити себе на місце інших – дівчат.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 6ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

протиріччя у відносинах з ровесниками в класі, у деяких учнів конфлікти, що переходять в плітки і образи.

Рекомендації:

1. Допомагайте дитині в розв’язанні її конфліктів, знаходьте щоденно час, щоб вислухати її.

2. Проявляйте терпіння, турботу і довіри спілкування в обговоренні зовнішності дітей.

3. Пам’ятайте,  Ваша дитина – підліток, її психіка дуже вразлива до будь-якої критики. У тривожних випадках звертайтесь за допомогою до класних керівників, шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 7МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

адаптація новоприбулих учнів у деяких учнів переважає конфліктна поведінка.

Рекомендації:

1. Відмовитись від оцінки зовнішності своїх сина чи доньки, м’яко заохочувати лише до підкреслення індивідуальності.

2. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 7ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

нетерпиме ставлення деяких учнів до ровесників, зовнішність і поведінка яких відрізняється від їхніх власних.

Рекомендації:

1. При обговоренні життєвих випадків робити наголос на терпимому відношенні до інших, не схожих на тебе самому.

2. Вчити неагресивним формам поведінки в конфліктах.

3. Звертатись по допомогу до шкільного психолога у випадках пліток і конфліктів.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 8МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

невміння керувати собою у деяких учнів в ситуаціях навчального процесу та між особистої взаємодії.

Рекомендації:

1. Підтримати довірчі відносини.

2. В спілкуванні – наголос не на критичному відношенні, а на готовності порадити і підтримати в разі потреби.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 8ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

у деяких учнів невміння керувати собою в ситуаціях навчального процесу та між особистої взаємодії.

Рекомендації:

1. Підтримати довірчі відносини.

2. В спілкуванні – наголос не на критичному відношенні, а на готовності порадити і підтримати в разі потреби.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 9МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

самовизначення учнів у своєму майбутньому.

Рекомендації:

1. Поважати право доньки чи сина на самостійні рішення при обговоренні з повагою до особистості старшого підлітка.

2. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 9ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

самовизначення учнів у своєму майбутньому.

Рекомендації:

1. Поважати право доньки чи сина на самостійні рішення при обговоренні з повагою до особистості старшого підлітка.

2. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 10 класу

Актуальні проблеми колективу:

адаптація новоприбулих учнів, згуртування новоствореного колективу.

Рекомендації:

1. Враховувати, що Ваші діти вступили в юнацький вік, буремний і відповідальний. Тому – відносини з розумінням і повагою, а не тиском і заборонами.

2. Поміркувати про коло спілкування сина (доньки). Якщо у дітей гармонійне оточення ровесників, вони стають впевненішими, можуть розкрити свої здібності.

3. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

4. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

 Рекомендації

психолога для батьків учнів 11 класу 

Проблеми:

 1. У деяких учнів – нечітке професійне самовизначення, невміння планувати своє майбутнє, робити самостійний вибір для себе як для юнака (дівчини), так і професійний.

2.У деяких учнів можливі ускладнення потреби в спілкуванні з людьми, яким можна довіряти.

Рекомендації:

1.Заохочувати пошук ровесників-однодумців із схожими позитивними інтересами і здібностями.

2.Позитивно стимулювати юнаків на здоровий спосіб життя, проведення дозвілля, розумний режим в інтелектуальній і неформально - спілкувальній діяльності.

3.В довірчій спокійній атмосфері сприяти підготовці дітей до ЗНО, іспитів, емоційно підтримувати, висловлювати віру в можливості своєї дитини, обговорювати альтернативи на випадок можливої невдачі ( в емоційно-позитивному настрої на те, що ви завжди вислухаєте і допоможете.)

 

Практичний психолог                                                Трянова  Г. М.

АФIША
11 Вересня

Святкові заходи до Дня міста 

9 Вересня

День здоров'я

9 Вересня

Міський фестиваль-конкурс стріт-арту юних художників "МІСТО МОЄЇ МРІЇ"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
IMG_4574.JPG
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Камерний оркестр
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Анастасия
чи триває набір учнів у 9 клас? Дякую....
Марина
Хочу выразить огромную благодарность удивительному человеку и талантливому учит...
всі відгуки
Вгору