Поради психолога

Поради для новоприбулих учнів

"Кто на новенького?"

Правила для лицеистов-новичков

1. Не пытайтесь сразу всем понравиться - ведь вы не знаете обо всех их вкусах, мелочах, бывших взаимоотношениях. Не старайтесь быть для всех приятным - кому надо, вы понравитесь без глупых мелочей.

2. Вряд ли надо сразу стараться делать все лучше всех, зарабатывая авторитет. Прислушивайтесь к замечаниям, исправляйте ошибки, спрашивайте.

3. Не стоит сразу пытаться быть "как все" - дайте одноклассникам время на разговоры и дела, привычные в их компании. Так они быстрее поймут, что вы - тактичный человек, и тогда попадете в эту компанию быстрее.

4. Запишите и запоминайте имена одноклассников и отчество учителей, одноклассников - тогда станет легче и приятнее общаться  с ними, просить о помощи.

5. Уточните у классного руководителя расписание, расположение кабинетов, форму одежды, чтобы меньшенервничать в первое время.

6. Чаще всего к новичку проявляется сдержанный интерес. Но иногдабывает и демонстрация равнодушия, смешков за спиной. Причины могут быть сплетни, скука, привычка встречать новое в штыки. Не стоит отвечать агрессией на агрессию, как бы ни было трудно, надо оставаться вежливым ы дружелюбным - предвзятое отношение "рассасывается" обычно за месяц. Если чувствуете сильный дискомфорт - обратитесь за советом к психологу лицея в каб. 107.

Рекомендаії шкільного психолога на початок 2016 -2017 навчального року

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 2МТ класу 

Актуальні проблеми колективу:

у деяких дітей може погіршуватись настрій після виконання домашніх завдань разом з кимось із батьків. Це може спричиняти конфлікти.

Рекомендації:

1. Розвивати у 2-о класників впевненість в собі.

2. Радьтесь з вчителями щодо стилю пояснення того, що не розуміє, що є важким саме для Вашої дитини.

3. Звертайтесь по допомогу до шкільного психолога щодо самостійного вирішення конфліктів у відносинах з однолітками.

4. Підтримуйте дитину в розвитку шкільних інтересів, щоб він відчував значущість своєї діяльності в усіх сферах ліцейського життя.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 2ХО класу 

Актуальні проблеми колективу:

у деяких учнів несформоване вміння позитивно вирішувати конфлікти, доходити згоди у стосунках.

Рекомендації:

1. Вчіть дітей оцінювати свої власні вчинки у взаєминах з ровесниками, вчителями.

2. Розвивайте впевненість в собі.

3. Оцінюючи якість навчання дитини, шукайте позитивні кроки до виправлення помилок.

4. Радьтесь з вчителями щодо стилю пояснення того, що не розуміє, що є важким саме для Вашої дитини. Звертайтесь по допомогу до шкільного психолога щодо самостійного вирішення конфліктів у відносинах з однолітками.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 3МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

недостатній рівень стійкості уваги деяких учнів на заняттях. Схильність деяких учнів вирішувати конфлікти за допомогою сили.

Рекомендації:

1. Допомагати дитині в розвитку стійкості і переключення уваги при виконанні уваги при виконанні домашніх завдань.

2. Звертатись до вчителів і психолога ліцею щодо порад про те, як організувати увагу дитини в цікавій формі, без тиску, за допомогою гри, завдань та вправ.

3. Привчайте дитину до читання із задоволенням.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 3ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

нетолерантне ставлення деяких учнів до успіхів чи помилок однокласників.

Рекомендації:

1. Уважно вислуховувайте думку дитини про події в класі, розмовляйте з повагою.

2. Вчіть ставити себе на місце іншого учасника конфлікту, давайте час на обміркування вчинків інших і своїх власних.

3. Порадьте в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 4МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

переважання бажання вчитись лише заради батьків, а не для внутрішнього вдосконалення (у деяких учнів), невміння вирішувати конфлікти.

Рекомендації:

1. З’ясувати, як складаються взаємини дитини з ровесниками.

2. Вирішувати конфлікти з допомогою педагогів і психолога.

3. Розвивати інтерес до самостійного одержання знань з допомогою нових технологій, з урахуванням вікових норм навантаження – до 1 години. у вихідний день, 0,5 годин – в інші дні.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 4ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

зростання переживань у дітей щодо оцінки себе не тільки в навчанні, а і за роль в колективі ровесників.

Рекомендації:

1. Приділяти увагу оволодінню дитиною важливих життєвих навичок, в тому числі подолання власних конфліктів.

2. Розвивати гнучкість в поведінці у хлопців, уміння ставити себе на позицію ровесниць і ровесників – у дівчат.

3. Допомога в вирішенні конфліктів дитини з допомогою педагогів і шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 6МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

зростання ролі оцінки себе у відносинах з ровесниками. Невміння вислуховувати товаришів, підвищена конфліктність між хлопцями і дівчатами.

Рекомендації:

1. Докладайте зусиль, щоб з’ясувати, як складаються відносини зі значущими для саме Вашої дитини однокласниками.

2. Не критикуйте Вашу дитину в присутності ровесників, чужих дорослих.

3. Вчіть аналізувати причини конфліктів – хлопців, ставити себе на місце інших – дівчат.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 6ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

протиріччя у відносинах з ровесниками в класі, у деяких учнів конфлікти, що переходять в плітки і образи.

Рекомендації:

1. Допомагайте дитині в розв’язанні її конфліктів, знаходьте щоденно час, щоб вислухати її.

2. Проявляйте терпіння, турботу і довіри спілкування в обговоренні зовнішності дітей.

3. Пам’ятайте,  Ваша дитина – підліток, її психіка дуже вразлива до будь-якої критики. У тривожних випадках звертайтесь за допомогою до класних керівників, шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 7МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

адаптація новоприбулих учнів у деяких учнів переважає конфліктна поведінка.

Рекомендації:

1. Відмовитись від оцінки зовнішності своїх сина чи доньки, м’яко заохочувати лише до підкреслення індивідуальності.

2. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 7ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

нетерпиме ставлення деяких учнів до ровесників, зовнішність і поведінка яких відрізняється від їхніх власних.

Рекомендації:

1. При обговоренні життєвих випадків робити наголос на терпимому відношенні до інших, не схожих на тебе самому.

2. Вчити неагресивним формам поведінки в конфліктах.

3. Звертатись по допомогу до шкільного психолога у випадках пліток і конфліктів.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 8МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

невміння керувати собою у деяких учнів в ситуаціях навчального процесу та між особистої взаємодії.

Рекомендації:

1. Підтримати довірчі відносини.

2. В спілкуванні – наголос не на критичному відношенні, а на готовності порадити і підтримати в разі потреби.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 8ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

у деяких учнів невміння керувати собою в ситуаціях навчального процесу та між особистої взаємодії.

Рекомендації:

1. Підтримати довірчі відносини.

2. В спілкуванні – наголос не на критичному відношенні, а на готовності порадити і підтримати в разі потреби.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 9МТ класу

Актуальні проблеми колективу:

самовизначення учнів у своєму майбутньому.

Рекомендації:

1. Поважати право доньки чи сина на самостійні рішення при обговоренні з повагою до особистості старшого підлітка.

2. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 9ХО класу

Актуальні проблеми колективу:

самовизначення учнів у своєму майбутньому.

Рекомендації:

1. Поважати право доньки чи сина на самостійні рішення при обговоренні з повагою до особистості старшого підлітка.

2. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

3. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

Рекомендації психолога ліцею

батькам учнів 10 класу

Актуальні проблеми колективу:

адаптація новоприбулих учнів, згуртування новоствореного колективу.

Рекомендації:

1. Враховувати, що Ваші діти вступили в юнацький вік, буремний і відповідальний. Тому – відносини з розумінням і повагою, а не тиском і заборонами.

2. Поміркувати про коло спілкування сина (доньки). Якщо у дітей гармонійне оточення ровесників, вони стають впевненішими, можуть розкрити свої здібності.

3. В довірчий атмосфері тактовно розмовляти з донькою (сином) на теми дороблення, взаємин хлопців і дівчат, гармонійних стилю спілкування, гумору, молодіжних угрупувань особливо в соціальних мережах.

4. В ситуаціях небезпеки залежності дитини від сучасних організацій, хімічних речовин, самоушкоджень – довірчі відносини з дитиною особливо важливі так, як і консультації шкільного психолога.

 Рекомендації

психолога для батьків учнів 11 класу 

Проблеми:

 1. У деяких учнів – нечітке професійне самовизначення, невміння планувати своє майбутнє, робити самостійний вибір для себе як для юнака (дівчини), так і професійний.

2.У деяких учнів можливі ускладнення потреби в спілкуванні з людьми, яким можна довіряти.

Рекомендації:

1.Заохочувати пошук ровесників-однодумців із схожими позитивними інтересами і здібностями.

2.Позитивно стимулювати юнаків на здоровий спосіб життя, проведення дозвілля, розумний режим в інтелектуальній і неформально - спілкувальній діяльності.

3.В довірчій спокійній атмосфері сприяти підготовці дітей до ЗНО, іспитів, емоційно підтримувати, висловлювати віру в можливості своєї дитини, обговорювати альтернативи на випадок можливої невдачі ( в емоційно-позитивному настрої на те, що ви завжди вислухаєте і допоможете.)

 

Практичний психолог                                                Трянова  Г. М.

АФIША
13 Квітня

Показ творчих робіт Зразкового театрального колективу "Дивосвіт"

7 Квітня

Музична асамблея

ФОТОГАЛЕРЕЯ
G-NgZAcf4Ck.jpg
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Музична асамблея 2012-2013
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Марина
Хочу выразить огромную благодарность удивительному человеку и талантливому учит...
Виктория
Хочется сказать большое спасибо учителям лицея за проведенный конкурс "Пісенне р...
всі відгуки
Вгору