Робота опорного закладу для вчителів ХЕЦ міста у 2016р. на базі ліцею

        Для забезпечення компетентісного підходу у викладанні предметів художньо – естетичного циклу у 2016 р. велика увага була звернута на підвищення кваліфікації учителів художньо – естетичного циклу, тому  організаційно – методична робота була спрямована на визначення рівня знань і умінь, які необхідні вчителю у майбутньому, і сприяють можливості використання нових форм підвищення професійної компетентності.

       Одною з  групових форм підвищення професійної компетентності педагогів стало міське методичне об’єднання вчителів   мистецьких дисциплін. На засіданні (січневому) міського методичного об’єднання було розглянуто питання «Прийоми розвитку пізнавальної мотивації на уроках мистецьких дисциплін», на якому  виступили з власними наробками з досвіду роботи вчителі мистецьких дисциплін Надєєва Н.М., вчитель першої категорії ХТЛМ, Яценко О.В., вчитель вищої категорії, вчитель - методист ХТЛМ та  надали практичну допомогу вчителям щодо використання нестандартних форм та методів навчання на уроках,  як засіб соціального та духовного шляху саморозвитку учнів.

 

        Була продовжена робота з молодими вчителями, яким було надано групові та індивідуальні консультації з питань календарного планування, технологій підготовки та проведення нетрадиційних уроків, ведення шкільної документації.     

       У квітні місяці  було проведено  засідання Школи  для молодих вчителів образотворчого мистецтва, на якому вчитель ХТЛМ Надєєва Н.М. поділилася своїми  наробками з розвитку творчої особистості школяра на уроках образотворчого мистецтва.

 

      У листопаді місяці вчителі Вікторова Л.Є., Беляєва С.В., Надеєва Н.М. продемонстрували  сучасні інновації на уроках художньої культури:  інтерактивні форми роботи з учнями, інтегровані творчі завдання, теоретичні та практичні поради вчителям художньої культури.

У березні місяці вчитель музичного мистецтва Бузанова І.М. на відкритому уроці познайомила молодих вчителів з інтерактивними методами та ігровими формами роботи.

       На базі ХТЛМ  було проведено  два науково – практичних семінари. На семінарі для  музичних керівників ДНЗ з теми: « Ігрові ситуації на заняттях театральних дисциплін як засіб формування пізнавальної мотивації дітей в ДНЗ» пройшли практичні заняття з різноманітними формами та методами формування естетичної культури дітей засобами хореографічного та театралізованого мистецтва на музичних заняттях у ДНЗ. 

Під час семінару з теми: «Методи креативного розвитку учнів засобами вокально-хорового мистецтва» вчителі музики змогли ознайомитися з новими тенденціями сучасного підходу до викладання музичного мистецтва у школі. Для проведення майстер-класів були запрошені керівники вокальних колективів міста ті області: Серікова Світлана Вікторівна (учитель вищої категорії, вчитель-методист Херсонської багатопрофільної гімназії №20, вокальний колектив «Ритм»), Агаркова Анжеліка Олександрівна (учитель І категорії, старший учитель Великоолександрівської ЗОШ №2, вокальний колектив «Асорті»).

   

        Продовжила роботу практична  лабораторія вчителів музичного мистецтва. Вчитель - методист ХТЛМ Роша П.І. провів майстер – клас по вокально – хоровій роботі з молодшими школярами. Вчитель – методист  Яценко О.В. надав практичну консультацію по роботі з народними музичними інструментами з учнями у школі.

        У травні, жовтні та грудні  місяці для дітей ДНЗ та школярів ЗНЗ за спеціальним графіком пройшов показ вистав навчальних театральних колективів, яким було охоплено близько 300 дітей навчальних закладів.

 Налагоджено проведення тематичних консультацій для вчителів ХЕЦ щочетверга кожного місяця за бажанням вчителів.                                                                                                                            

       Протягом року вчителі опорного закладу відповідали на методичні питання вчителів, демонстрували новітні методики та авторські знахідки. Під час відкритих заходів народжувалися нові ідеї, нові методики.

      Проте, для поліпшення роботи опорного закладу необхідно:

-        Покращити матеріально – технічну базу.

-        Налагодити дистанційне навчання для он – лайн консультацій.

-        Організувати співпрацю з зацікавленими педагогічними працівниками з питань викладання предметів ХЕЦ.

      Результатом роботи ХТЛМ, як опорного закладу є наступне:

-        Молоді вчителі та вчителі ХЕЦ мають можливість застосовувати на своїх уроках кращі методики викладання з використанням інноваційних технологій. 

-        Вчителі  ХТЛМ ділилися своїм власним досвідом та надихали на творчий пошук  і бажання експериментувати вчителів ХЕЦ міста.

 

 

АФIША
28 Червня

по 04 липня зустрічає друзів Всеукраїнський фестиваль театрального мистецтва та майстрів художнього читання

"Світ надії - ДИВОСВІТ"

20 Червня

Всеукраїнський фестиваль музичного мистецтва "На крилах гармонії"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
Гала-концерт за результатами пісенного конкурсу на кращу пісню про Херсон, Випускниця ХТЛМ Жанна Іграєва виконує пісню
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Марина
Хочу выразить огромную благодарность удивительному человеку и талантливому учит...
Виктория
Хочется сказать большое спасибо учителям лицея за проведенный конкурс "Пісенне р...
всі відгуки
Вгору