Робота психолога

 

ГРАФІК РОБОТИ

практичного психолога

Трянової Галини Миколаївни


 

Дні тижня

 

 

Інтервали робочого часу

Понеділок

-

-

Вівторок

8.00

16.00

Середа

8.00

16.00

Четвер

-

-

П’ятниця

8.00

16.00

Субота

8.00

14.00

 

Аналіз роботи

за 2015 – 2016 навчальний рік

Роботу соціально-психологічної служби ліцею було спрямовано на супровід процесу підвищення адаптивних можливостей особистості ліцеїстів, здатності до самореалізації в ліцеї та суспільстві, усвідомлення власної стратегії соціалізації в навчальній та творчій діяльності, відповідальності за збереження здоров’я дітей кожного вікового етапу, психологічний супровід учнів сімей, які потребують особливої уваги.

Протягом року втілювалися завдання державних, регіональних та міських програм, найбільше – «Молодь України» (2009 – 2015рр), «Обдарована дитина», Всеукраїнський план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини (до 2016 року), «Вчитель».

Діагностичною, корекційна-відновлювальною, розвивальною, просвітницькою, консультативною роботою охоплено 1961 особу (проти 1717 в минулому навчальному році).

Кількість членів сімей учнів, що одержали психологічну допомогу через консультації – 181 особа, через участь в Тренінговому центрі – 32. Завдяки профілактичній та корекційній роботі покращилася поведінка у 19 учнів, стабілізувались стосунки в 14 сім’ях. В роботі з обдарованими дітьми (в банку даних – 34 учня) акцент зроблено на задоволеність статусом в колективах та рівень навчальної мотивації. Залучення до участі в тренінгах сприяло підвищенню стресостійкості комунікативній толерантності 21 учня. Співпраця з МО класних керівників велась в напрямках розвитку критичного мислення ситуації здоров’я, сприянню соціалізованості, соціальної активності учнів різних вікових категорій.

Для психологічної підтримки учнів 5-х класів було залучено до проекту «Медіація в конфліктах ровесників» 11 учнів 5-х класів.

За результатами моніторингу соціалізованості відмічено низький рівень соціальної адаптації у 11% досліджених учнів (проти 14% минулого року); низький рівень автономності – у 22% учнів (проти 28% минулого року).

Низький рівень моральної регуляції поведінки – у 5% учнів (проти 6% минулого року).

Враховуючи ці результати, скориговано плани виховної роботи класних керівників з певними виховними категоріями учнів – 4-х, 7-х, 10-го класів.

Недоліки в діяльності практичного психолога:

1. Недостатній рівень моральної регуляції поведінки у учнів 7-х класів;

недостатній рівень автономності у учнів 4-х класів.

2. Недостатня вмотивованість сімей підлітків 5-х–7-х класів до психолого-            педагогічної просвіти.

3. Відсутність в кабінеті служби сучасних технічних засобів.

 

В ліцеї навчаються 603 учня, 20 класів.

Тема, над якою працює ліцей: «Оновлення змісту освітньої діяльності та взаємодії з іншими соціальними інститутами на основі моделі освітнього простору ліцею мистецтв».

Тема, над якою працює психолог: «Психологічний супровід підвищення соціалізованості особистості ліцеїста при збереженні її індивідуальності, подолання кризових явищ розвитку дитини на різних вікових етапах.

Основні завдання психологічної служби:

1. Психолого-педагогічне новоприбулих учасників навчально-виховного процесу з метою попередження порушень в забезпеченні індивідуального підходу до особистості.

2. Сприяння і регулювання здорового соціально-психологічного клімату в класних, творчих, педагогічному та батьківському колективах через підвищення сстресостійкості, командоутворення.

3. надання якісної соціально-психологічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу, супровід учнів та сімей, що постраждали внаслідок кризових ситуацій.

4. Підвищення психологічної культури педагогічного середовища ліцею.

 

АФIША
11 Вересня

Святкові заходи до Дня міста 

9 Вересня

День здоров'я

9 Вересня

Міський фестиваль-конкурс стріт-арту юних художників "МІСТО МОЄЇ МРІЇ"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
Osinns barvi22.JPG
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Проект
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Анастасия
чи триває набір учнів у 9 клас? Дякую....
Марина
Хочу выразить огромную благодарность удивительному человеку и талантливому учит...
всі відгуки
Вгору