Робота психолога

 Аналіз роботи

за 2016/2017 навчальний рік

Роботу соціально-психологічної служби ліцею було спрямовано на супровід процесу підвищення адаптивних можливостей особистості ліцеїстів, здатності до самореалізації в ліцеї та суспільстві, усвідомлення власної стратегії соціалізації в навчальній та творчій діяльності, відповідальності за збереження здоров’я дітей кожного вікового етапу, психологічний супровід учнів сімей, які потребують особливої уваги.

Протягом року втілювалися завдання державних, регіональних та міських програм, найбільше – «Молодь України», «Обдарована дитина», Всеукраїнський план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини, «Вчитель».

Діагностичною, корекційна-відновлювальною, розвивальною, просвітницькою, консультативною роботою охоплено 1416 осіб.

Кількість членів сімей учнів, що одержали психологічну допомогу через консультації – 90 осіб, Кількість дітей - 193. Завдяки профілактичній та корекційній роботі покращилася поведінка у 12 учнів, стабілізувались стосунки в 19 сім’ях. В роботі з обдарованими дітьми (в банку даних – 30 учнів) акцент зроблено на задоволеність статусом в колективах та рівень навчальної мотивації. Залучення до участі в тренінгах сприяло підвищенню стресостійкості і комунікативній толерантності 27 учнів. Співпраця з МО класних керівників велась в напрямках розвитку критичного мислення, ситуації психологічного здоров’я, сприянню соціалізованості, соціальної активності учнів різних вікових категорій.

Для психологічної підтримки учнів 5-х класів було залучено до проекту «Медіація в конфліктах ровесників» 12 учнів.

Враховуючи результати соціально-психологічних досліджень, скориговано плани виховної роботи класних керівників з певними виховними категоріями учнів, особливо – 4-х, 7-х, 10-го класів.

Недоліки в діяльності практичного психолога:

1. Недостатній рівень моральної регуляції поведінки у учнів 7-х класів;

недостатній рівень автономності у учнів 4-х класів.

2. Недостатня вмотивованість сімей підлітків 8-х–9-х класів до психолого-педагогічної просвіти.

3. Відсутність в кабінеті служби сучасних технічних засобів.

 

В ліцеї навчаються 614 учнів, 20 класів.

Тема, над якою працює ліцей:

«Формування соціально адаптованої до викликів сьогодення особистості учнів ліцею через побудову єдиної системи навчання, виховання, розвитку і соціалізації».

 

 

Тема, над якою працює психолог:

«Психологічний супровід процесу дієвої соціалізованості ліцеїстів різних вікових етапів через реалізацію індивідуальної обдарованості і вміння долати кризові явища розвитку дитини.»

 

Основні завдання психологічної служби:

1. Профілактика проявів дезадаптації учнів 1, 5, 10 класів та новачків в класних та творчих колективів, супровід процесу їхньої адаптації та їхніх сімей в середовищі ліцею.

2. Розвиток психологічної компетенції педагогів та членів сімей ліцеїстів щодо викликів сьогодення.

3. Побудова алгоритму «сходинок до успіху» обдарованих дітей через розвиток позитивної мотивації.

4. Регулювання сприятливого соціально-психологічного клімату в класних, творчих, педагогічному та батьківському колективах через командоутворення, підвищення стресостійкості.

 

 

АФIША
14 Травня

Міський табір "ЮНГА" запрошує до відпочинку!

11 Травня

Оголошується конкурсний набір до ХТЛМ

18 Квітня

УВАГА!

Усі випускники Херсонського Таврійського ліцею  мистецтв запрошуються до участі в екологічній акції боротьби з глобальним потеплінням!

ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Музична асамблея 2011-2012
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Надія, пенсионерка
Я мешканка м. Ромни Сумської області. Моя внучка проживає в Херсоні і тому мені дов...
Олена
Дякую дирекції та вчителям ліцею за такий цікавий та прозорий «день відкритих ...
всі відгуки
Вгору