Робота психолога

 

ГРАФІК РОБОТИ

практичного психолога

Трянової Галини Миколаївни


 

Дні тижня

 

 

Інтервали робочого часу

Понеділок

-

-

Вівторок

8.00

16.00

Середа

8.00

16.00

Четвер

-

-

П’ятниця

8.00

16.00

Субота

8.00

14.00

 

Аналіз роботи

за 2015 – 2016 навчальний рік

Роботу соціально-психологічної служби ліцею було спрямовано на супровід процесу підвищення адаптивних можливостей особистості ліцеїстів, здатності до самореалізації в ліцеї та суспільстві, усвідомлення власної стратегії соціалізації в навчальній та творчій діяльності, відповідальності за збереження здоров’я дітей кожного вікового етапу, психологічний супровід учнів сімей, які потребують особливої уваги.

Протягом року втілювалися завдання державних, регіональних та міських програм, найбільше – «Молодь України» (2009 – 2015рр), «Обдарована дитина», Всеукраїнський план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини (до 2016 року), «Вчитель».

Діагностичною, корекційна-відновлювальною, розвивальною, просвітницькою, консультативною роботою охоплено 1961 особу (проти 1717 в минулому навчальному році).

Кількість членів сімей учнів, що одержали психологічну допомогу через консультації – 181 особа, через участь в Тренінговому центрі – 32. Завдяки профілактичній та корекційній роботі покращилася поведінка у 19 учнів, стабілізувались стосунки в 14 сім’ях. В роботі з обдарованими дітьми (в банку даних – 34 учня) акцент зроблено на задоволеність статусом в колективах та рівень навчальної мотивації. Залучення до участі в тренінгах сприяло підвищенню стресостійкості комунікативній толерантності 21 учня. Співпраця з МО класних керівників велась в напрямках розвитку критичного мислення ситуації здоров’я, сприянню соціалізованості, соціальної активності учнів різних вікових категорій.

Для психологічної підтримки учнів 5-х класів було залучено до проекту «Медіація в конфліктах ровесників» 11 учнів 5-х класів.

За результатами моніторингу соціалізованості відмічено низький рівень соціальної адаптації у 11% досліджених учнів (проти 14% минулого року); низький рівень автономності – у 22% учнів (проти 28% минулого року).

Низький рівень моральної регуляції поведінки – у 5% учнів (проти 6% минулого року).

Враховуючи ці результати, скориговано плани виховної роботи класних керівників з певними виховними категоріями учнів – 4-х, 7-х, 10-го класів.

Недоліки в діяльності практичного психолога:

1. Недостатній рівень моральної регуляції поведінки у учнів 7-х класів;

недостатній рівень автономності у учнів 4-х класів.

2. Недостатня вмотивованість сімей підлітків 5-х–7-х класів до психолого-            педагогічної просвіти.

3. Відсутність в кабінеті служби сучасних технічних засобів.

 

В ліцеї навчаються 603 учня, 20 класів.

Тема, над якою працює ліцей: «Оновлення змісту освітньої діяльності та взаємодії з іншими соціальними інститутами на основі моделі освітнього простору ліцею мистецтв».

Тема, над якою працює психолог: «Психологічний супровід підвищення соціалізованості особистості ліцеїста при збереженні її індивідуальності, подолання кризових явищ розвитку дитини на різних вікових етапах.

Основні завдання психологічної служби:

1. Психолого-педагогічне новоприбулих учасників навчально-виховного процесу з метою попередження порушень в забезпеченні індивідуального підходу до особистості.

2. Сприяння і регулювання здорового соціально-психологічного клімату в класних, творчих, педагогічному та батьківському колективах через підвищення сстресостійкості, командоутворення.

3. надання якісної соціально-психологічної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу, супровід учнів та сімей, що постраждали внаслідок кризових ситуацій.

4. Підвищення психологічної культури педагогічного середовища ліцею.

 

АФIША
28 Червня

по 04 липня зустрічає друзів Всеукраїнський фестиваль театрального мистецтва та майстрів художнього читання

"Світ надії - ДИВОСВІТ"

20 Червня

Всеукраїнський фестиваль музичного мистецтва "На крилах гармонії"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
Osinns barvi22.JPG
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Фільм про 5 ХО клас
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Марина
Хочу выразить огромную благодарность удивительному человеку и талантливому учит...
Виктория
Хочется сказать большое спасибо учителям лицея за проведенный конкурс "Пісенне р...
всі відгуки
Вгору