Робота психолога

 Аналіз роботи

за 2016/2017 навчальний рік

Роботу соціально-психологічної служби ліцею було спрямовано на супровід процесу підвищення адаптивних можливостей особистості ліцеїстів, здатності до самореалізації в ліцеї та суспільстві, усвідомлення власної стратегії соціалізації в навчальній та творчій діяльності, відповідальності за збереження здоров’я дітей кожного вікового етапу, психологічний супровід учнів сімей, які потребують особливої уваги.

Протягом року втілювалися завдання державних, регіональних та міських програм, найбільше – «Молодь України», «Обдарована дитина», Всеукраїнський план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини, «Вчитель».

Діагностичною, корекційна-відновлювальною, розвивальною, просвітницькою, консультативною роботою охоплено 1416 осіб.

Кількість членів сімей учнів, що одержали психологічну допомогу через консультації – 90 осіб, Кількість дітей - 193. Завдяки профілактичній та корекційній роботі покращилася поведінка у 12 учнів, стабілізувались стосунки в 19 сім’ях. В роботі з обдарованими дітьми (в банку даних – 30 учнів) акцент зроблено на задоволеність статусом в колективах та рівень навчальної мотивації. Залучення до участі в тренінгах сприяло підвищенню стресостійкості і комунікативній толерантності 27 учнів. Співпраця з МО класних керівників велась в напрямках розвитку критичного мислення, ситуації психологічного здоров’я, сприянню соціалізованості, соціальної активності учнів різних вікових категорій.

Для психологічної підтримки учнів 5-х класів було залучено до проекту «Медіація в конфліктах ровесників» 12 учнів.

Враховуючи результати соціально-психологічних досліджень, скориговано плани виховної роботи класних керівників з певними виховними категоріями учнів, особливо – 4-х, 7-х, 10-го класів.

Недоліки в діяльності практичного психолога:

1. Недостатній рівень моральної регуляції поведінки у учнів 7-х класів;

недостатній рівень автономності у учнів 4-х класів.

2. Недостатня вмотивованість сімей підлітків 8-х–9-х класів до психолого-педагогічної просвіти.

3. Відсутність в кабінеті служби сучасних технічних засобів.

 

В ліцеї навчаються 614 учнів, 20 класів.

Тема, над якою працює ліцей:

«Формування соціально адаптованої до викликів сьогодення особистості учнів ліцею через побудову єдиної системи навчання, виховання, розвитку і соціалізації».

 

 

Тема, над якою працює психолог:

«Психологічний супровід процесу дієвої соціалізованості ліцеїстів різних вікових етапів через реалізацію індивідуальної обдарованості і вміння долати кризові явища розвитку дитини.»

 

Основні завдання психологічної служби:

1. Профілактика проявів дезадаптації учнів 1, 5, 10 класів та новачків в класних та творчих колективів, супровід процесу їхньої адаптації та їхніх сімей в середовищі ліцею.

2. Розвиток психологічної компетенції педагогів та членів сімей ліцеїстів щодо викликів сьогодення.

3. Побудова алгоритму «сходинок до успіху» обдарованих дітей через розвиток позитивної мотивації.

4. Регулювання сприятливого соціально-психологічного клімату в класних, творчих, педагогічному та батьківському колективах через командоутворення, підвищення стресостійкості.

 

 

АФIША
22 Липня

Міський табір "ЮНГА" запрошує до відпочинку!

31 Травня

УВАГА!

Усі випускники Херсонського Таврійського ліцею  мистецтв запрошуються до участі в екологічній акції боротьби з глобальним потеплінням!

ФОТОГАЛЕРЕЯ
IMG_6988.JPG
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Зразкова літературна студія ЛІРА в прямом ефірі студії РАНОК
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Яна
Хочу выразить благодарность преподавателям Беляевой С.В. и Савчук С.В. за професс...
Евгения
Всем доброго времени суток! Я мама 11-классницы ХТЛМ. Хочу выразить благодарность п...
всі відгуки
Вгору