Зведений хор

Зведений хор "Мажоринка"

«Уміння слухати і розуміти музику - один з елементарних ознаків естетичної культури, без цього неможливо уявити повноцінне виховання» В. А. Сухомлинський

Вокально-хоровий відділ є складовою частиною загальної системи музичного виховання у Херсонському Таврійському ліцеї мистецтв. Його діяльність містить у собі як індивідуальну роботу з співаками-вокалістами, так і колективні форми навчання учнів у хорових колективах та вокальних ансамблях. Вокальному мистецтву на даний період навчаються дванадцять учнів-вокалістів. Половина яких займається академічним співом, а половина – естрадним. Спів найбільш доступний вид музичного виконавства. І практично, жоден загальношкільний захід не відбувається без вокалістів. Високий рівень навчання співаків у ліцеї підтверджують запрошення на різноманітні заходи нашого міста та перемоги на фестивалях та конкурсах. Відомі виконавці естрадного співу Макс Барських, Ірина Крістініна – випускники нашого ліцею. Спів у хорі – це, насамперед, розвиток голосу та слуху дітей, їхньої розумової діяльності, творчого мислення, уваги, волі, уяви, емоційності, пам’яті, загальної музикальності. Хорові колективи молодших і середніх класів охоплюють усіх дітей, які займаються на музичному відділенні. У хорі старших класів співають тільки дівчата. Хор молодших класів «Мажоринка» - лауреат обласного конкурсу хорових колективів «Весняні дзвіночки», володар Гран-Прі міського фестивалю-конкурсу «Пісенне розмаїття». Керівник Роша П.І., концертмейстер Соколенко Н.В.

Зведений хор молодших класів «Мажоринка»

Хор формується й існує згідно навчально-виховного плану Херсонського Таврійського ліцею мистецтв. Склад учасників хору – учні другого, третього та четвертого класів. Усі діти музичного відділення обовязково повинні ходити на уроки зведеного хору згідно розкладу занять, один раз на тиждень. Тривалість заняття складає сорок пять хвилин.

Хор «Мажоринка» - це навчально-творчий колектив, метою якого є виховання вокально-хорових навичок, сценічної культури та розвиток музично-естетичного смаку. Перші кроки оволодіння вокально-хоровими навичками учасники хору пізнають у підготовчій групі – першому класі. У зведеному хорі «Мажоринка» продовжується набуття та закріплення практичних знань по засвоєнню співацьких навичок: співочої установки, вокального дихання, звукоутворення, звуковедення, дикції, строю, ансамблю, одноголосного та багатоголосного співу, як із супроводом так і без супроводу. Основне місце належить репертуару, у процесі засвоєння якого учні набувають необхідні для музиканта навички та уміння. Репертуар повинен бути посильний та доступний для молодших школярів. У першому семестрі при виборі нових творів необхідно враховувати рівень набутих музичних знань новоприбулих учнів із першого класу. Щорічно вводити не менше третини нового репертуару, сімдесят п’ять відсотків якого повинні складати твори українською мовою та українських авторів. Обов’язково мати у виконанні українські народні та акапельні пісні, твори українських авторів, авторів Херсонщини, класичні твори, зразкові твори зарубіжних та сучасних авторів. У зв’язку з щорічною заміною третини складу хору, повноцінні творчі наробки набуваються у другому семестрі, тому на рік планується не більше трьох - чотирьох виступів. Діяльність навчально-творчого процесу контролюється та направляється, безпосередньо, заступником директора музичного відділення та художнім керівником ліцею.

Організаційно-педагогічна робота

- Удосконалювати інноваційні форми роботи на основі асоціативно – образного мислення.

- Використовувати елементи ігрових, емоційних форм роботи для розвитку ритмічного вдосконалення.

- Брати участь у міських та обласних семінарах, які плануються проводити на базі хору учнів молодших класів «Мажоринка».

 

Концертна та фестивально-конкурсна діяльність.

- Брати участь у всіх запланованих адміністрацією та художньою радою ліцею заходах.  Брати участь у традиційних дитячих хорових заходах:

а) щорічних, які проводяться у ХТЛМ:

- батьківські збори та посвята у музиканти першого класу. (Жовтень);

- новорічні свята. (Грудень). Групові виступи зведеного хору «Мажоринка» по класам;

- останній дзвоник для учнів молодшої школи. Груповий хор четвертого класу. (Травень).

б) заходах, які проходять один раз на два роки:

- міський фестиваль-конкурс вокально-хорового мистецтва «Пісенне розмаїття»;

- обласний конкурс дитячих хорових колективів шкіл естетичного виховання «Весняні дзвіночки».

Репертуарний план на 2016 – 2017навчальний рік

«Гімн ліцеїстів» старовинна студентська пісня, сл. О. Альохіної, переклад з російської Т. Павленко.
«Україні» муз. О. Бортник, сл. І. Яковенчук - Олійник.
«Ми вас вітаємо» муз. В. Коновалова.
«Случай с макаронами» муз. В. Коновалова, сл. П. Синявського.

Перспективний репертуар:

«Мечта первокласника» муз. А. Кудряшова, сл. З. Баєвої.

«Як то міло» польська народна пісня.

«Яка чудова краса на світанку» муз. В. Коновалова, сл. В. Лазарева.

«Ластівка» муз. М.Парцхаладзе, сл. Д. Твалчрелідзе

 

АФIША
30 Березня

Відкритий конкурс юних балетмейстерів "Окрилені танцем"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
каминина старш копия.jpg
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Виступ ВЕРТЕПУ З ХЕРСОНУ у Львові
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
ВИТА
Хотелось бы продолжить тему о посвящении. Наше посвящение было первым, поэтому са...
Александра Созинова
Мы в этом году пошли в 1 МТ класс. Хочу поблагодарить наш лицей, уже могу сказать на...
всі відгуки
Вгору