Методичне об'єднання вчителів початкової школи
Склад методичного об'єднання:
Любимова Тетяна Миколаївна - керівник МО, учитель вищої категорії, вчитель-методист
Іржанська Євгенія Михайлівна - учитель вищої категорії, "Старший вчитель"
Бредихіна Леся Олександрівна - учитель І категорії
Мінська Марина Павлівна - учитель вищої категорії, лауреат конкурсу "Вчитель року"
Шульга Лариса Миколаївна - учитель вищої категорії, Відмінник освіти, "Старший вчитель"
Ващик Лілія Павлівна - учитель І категорії, сертифікований учитель в 2021 р.
Бернацька Ірина Анатоліївна - учитель музичного мистецтва
Початкова школа Херсонського Таврійського ліцею – це великий дружній дім, у якому живуть розумні і талановиті, ініціативні і творчі, умілі і спортивні.
Початкова школа - це ще і згуртований педагогічний колектив. Учителі початкової школи - професіонали своєї справи, небайдужі, чуйні до проблем дитини люди, особистості, завжди готові до діалогу.
Професія першого вчителя унікальна, неповторна, життєдайна. Саме він відкриває нову «шкільну епоху» дитинства, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховує повагу малюків до свого нового статусу, виписує школярську долю. Головне завдання вчителів початкової школи вбачають у розкритті індивідуальності кожної дитини, тому що розуміють: від того, якими будуть перші шкільні роки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і майбутній життєвий шлях.
Традиційно в ліцеї проходить Тиждень початкової школи, де учні демонструють свої творчі роботи.
Маленькі ліцеїсти беруть активну участь у Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах: «Колосок», інтернет-олімпіадах "На урок" та "Всеосвіта", "Гринвіч", "Олімпус", "Олімпіс". Більшість учасників показують високі результати.
Робота кожного вчителя початкових класів спрямована на створення комфортних умов для навчання і перебування дитини у школі, адже це його перші кроки до дорослого самостійного життя. Доброта, ніжність, розуміння особливостей кожного – ось, що оточує тут молодшого школяра. Сучасні методи навчання, диференційований підхід до пояснення матеріалу – мета кожного вчителя.