4 клас

Аналіз іменника як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови
  3. На яке питання відповідає?
  4. Початкова форма ( Н.в., одн.)
  5. Власна чи загальна назва.
  6. Назва істоти чи неістоти.
  7. У якому значенні вжито ( у прямому чи переносному)?
  8. Рід.
  9. Число.
  10. Відмінок.
  11. З якими словами пов’язане в реченні?
  12. Яким є членом речення – головним чи другорядним?

Аналіз прикметника як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови.
  3. На яке питання відповідає?
  4. Початкова форма ( Н.в., одн., ч.р.)
  5. Число.
  6. Рід.
  7. Відмінок.
  8. Яким членом речення виступає?

Аналіз дієслова  як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови
  3. Початкова форма ( неозначена форма)
  4. На яке питання відповідає?
  5. Число.
  6. Час.
  7. Особа ( у теперішньому і майбутньому часі).
  8. Рід ( у минулому часі).
  9. Дієвідміна.
  10. З яким словом пов’язане?
  11. Яким членом речення виступає?

 

Як скласти план тексту

1.      Уважно прочитай текст і подумай, про що розповідається в зачині. Основній частині. Кінцівці.

2.      Прочитай текст повторно і поділи його на логічно закінчені частини.

3.      У кожній частині тексту визнач головну думку.

4.      Виріши. За допомогою яких речень ( питальних чи розповідних) будеш давати назви пунктам плану.

5.      Придумай або добери з тексту заголовок до кожної із частин.

6.      Запищи дібрані тобою заголовки.

7.      Перевір складений план. Для цього прочитай план і пригадай зміст тексту.

    Як скласти  текст

  1. Визнач тему та мету майбутнього тексту.
  2. Зясуй, який текст ( розповідь, опис чи міркування) ти будеш складати.
  3. Пригадай відомі тобі тести цього типу.
  4. Придумай назву тексту.
  5. Склади план.
  6. Склади текст усно. Намагайся, щоб він був цікавим для твоїх друзів, батьків.
  7. Запиши текст у зошит, дотримуючись абзаців.
  8. Перевір написане.

  Порядок виконання дій

  1. Якщо у виразі без дужок є лише дії додавання і віднімання, то їх виконують у тому порядку, в якому вони записані.
  2. Якщо у виразі без дужок є лише дії множення і ділення, то їх виконують у тому порядку, у якому вони записні.
  3. У виразах без дужок спочатку виконують множення і ділення, а потім – додавання і віднімання.
  4. При обчисленні значень виразів із кількома діями без дужок треба діяти так:

1.      Зясуй скільки дій містить вираз.

2.      Визначити  ступені дій.

      Додавання і віднімання – дії І ступеня.

      Множення і ділення – дії ІІ ступеня.

3.      Спочатку виконують дії ІІ ступеня (множення і ділення) у тому порядку, в якому вони записані. Потім виконуй дії І ступеня (додавання і віднімання) у тому порядку, в якому вони записані.

          5.Якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках. Далі виконують множення і ділення , а потім – додавання і віднімання.   

АФIША
28 Червня

по 04 липня зустрічає друзів Всеукраїнський фестиваль театрального мистецтва та майстрів художнього читання

"Світ надії - ДИВОСВІТ"

20 Червня

Всеукраїнський фестиваль музичного мистецтва "На крилах гармонії"

ФОТОГАЛЕРЕЯ
Image 0159.jpg
ВІДЕОГАЛЕРЕЯ
Вокальна група
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей мистецтв?
ГОСТЬОВА
Марина
Хочу выразить огромную благодарность удивительному человеку и талантливому учит...
Виктория
Хочется сказать большое спасибо учителям лицея за проведенный конкурс "Пісенне р...
всі відгуки
Вгору