4 клас

Аналіз іменника як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови
  3. На яке питання відповідає?
  4. Початкова форма ( Н.в., одн.)
  5. Власна чи загальна назва.
  6. Назва істоти чи неістоти.
  7. У якому значенні вжито ( у прямому чи переносному)?
  8. Рід.
  9. Число.
  10. Відмінок.
  11. З якими словами пов’язане в реченні?
  12. Яким є членом речення – головним чи другорядним?

Аналіз прикметника як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови.
  3. На яке питання відповідає?
  4. Початкова форма ( Н.в., одн., ч.р.)
  5. Число.
  6. Рід.
  7. Відмінок.
  8. Яким членом речення виступає?

Аналіз дієслова  як частини мови

  1. Аналізоване слово.
  2. Частина мови
  3. Початкова форма ( неозначена форма)
  4. На яке питання відповідає?
  5. Число.
  6. Час.
  7. Особа ( у теперішньому і майбутньому часі).
  8. Рід ( у минулому часі).
  9. Дієвідміна.
  10. З яким словом пов’язане?
  11. Яким членом речення виступає?

 

Як скласти план тексту

1.      Уважно прочитай текст і подумай, про що розповідається в зачині. Основній частині. Кінцівці.

2.      Прочитай текст повторно і поділи його на логічно закінчені частини.

3.      У кожній частині тексту визнач головну думку.

4.      Виріши. За допомогою яких речень ( питальних чи розповідних) будеш давати назви пунктам плану.

5.      Придумай або добери з тексту заголовок до кожної із частин.

6.      Запищи дібрані тобою заголовки.

7.      Перевір складений план. Для цього прочитай план і пригадай зміст тексту.

    Як скласти  текст

  1. Визнач тему та мету майбутнього тексту.
  2. Зясуй, який текст ( розповідь, опис чи міркування) ти будеш складати.
  3. Пригадай відомі тобі тести цього типу.
  4. Придумай назву тексту.
  5. Склади план.
  6. Склади текст усно. Намагайся, щоб він був цікавим для твоїх друзів, батьків.
  7. Запиши текст у зошит, дотримуючись абзаців.
  8. Перевір написане.

  Порядок виконання дій

  1. Якщо у виразі без дужок є лише дії додавання і віднімання, то їх виконують у тому порядку, в якому вони записані.
  2. Якщо у виразі без дужок є лише дії множення і ділення, то їх виконують у тому порядку, у якому вони записні.
  3. У виразах без дужок спочатку виконують множення і ділення, а потім – додавання і віднімання.
  4. При обчисленні значень виразів із кількома діями без дужок треба діяти так:

1.      Зясуй скільки дій містить вираз.

2.      Визначити  ступені дій.

      Додавання і віднімання – дії І       ступеня.

      Множення і ділення – дії ІІ ступеня.

3.      Спочатку виконують дії ІІ ступеня (множення і ділення) у тому порядку, в якому вони записані. Потім виконуй дії І ступеня (додавання і віднімання) у тому порядку, в якому вони записані.

          5.Якщо у виразі є дужки, то спочатку виконують дії в дужках. Далі виконують множення і ділення , а потім – додавання і віднімання.   

Афіша Афіша
01 Травня
З 1 ТРАВНЯ Херсонський Таврійський ліцей починає приймати ЗАЯВИ від батьків щодо зарахування дітей до 1 КЛАСУ! Додаткова інформація +380677628709 viber, +380505200530
10 Січня
Херсонський Таврійський ліцей Херсонської міської ради оголошує набір учнів у 1-11 класи на 2024/2025 н.р. За детальною інформацією звертайтеся за тел. +38 (067) 762 87 09, +38 (050) 520 05 30. Електронна адреса ліцею: htl.nabir@gmail.com
10 Січня
Херсонський Таврійський ліцей Херсонської міської ради оголошує НАБІР УЧНІВ у 1, 10-11 КЛАСИ на 2024/2025 н.р. За детальною інформацією звертайтеся за тел. +38 (067) 762 87 09, +38 (050) 520 05 30. Електронна адреса ліцею: htl.nabir@gmail.com
13 Березня
З 14 березня 2022 року освітній процес в Херсонському Таврійському ліцеї Херсонської міської ради продовжено за дистанційною формою навчання або використання її елементів.
31 Жовтня
Шановні батьки, інформуємо Вас, що згідно наказу Міністерства охорони здоров’я від 13.10.2021 р. № 2234, з метою захисту підлітків, віком 12-17 років від COVID-19 за Вашим бажанням, Ви можете щепити ваших дітей вакциною Pfizer. Для того щоб щепити перейдіть за посиланням: https://moz.gov.ua/article/news/v-ukraini-rekomenduvali-schepiti-vid-covid-19-ditej-12-za-najavnosti-usih-rutinnih-scheplen
ФОТОГАЛЕРЕЯ ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВIДЕОГАЛЕРЕЯ ВIДЕОГАЛЕРЕЯ
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей ?
ГОСТЬОВАГОСТЬОВА
Тетяна Іванівна
Доброго дня! Дуже приємно нарешті вийти на навчання. Дитина прийшла додому рада, із задоволенням розповідала про оновлення ліцею. Весь вечір розповідала про те, який гарний хол оформили, яке все яскра…
Валерія
Дуже дякую адміністрації та вчителям ліцею за все те, що ви робите для наших діточок. Діти більшість часу проводять саме в ліцеї, і хто як не ви, найбільше уваги приділяєте дітям, навчаєте та розвиває…
Ольга
Доброго дня! Всі пишуть про навчання та виховання, а я напишу про їдальню. Мій син з'їдає все і каже, що вся їжа дуже смачна. Якби не карантинні обмеження, сама б прийшла на обід. Дякую співробітник…
Тетяна
Дуже пишаюсь тим, що, є випускницею ліцею! Моя донька також навчається тут, бо, на думку нашої родини, це найкращий навчальний заклад у нашому місті. Діти мають можливість всебічно розвиватися як особ…
Сергій
Добрий день! Мій син навчається на хореоргафічному відділені. Дуже дякую вчителям за можливість самореалізації моєї дитини. Ліцей - найкращий!
всі відгуки
Вгору