
Ліцеїсти долучилися до важливої справи

В Україні вдруге відбувся Фестиваль соціальної реклами, що його організує Громадське об'єднання “Міжнародний молодіжний рух “School Recycling World” за сприяння Міністерства освіти і науки України і Національного еколого-натуралістичного центру України. Генеральний партнер конкурсу – компанія PepsiCo, яка допомагає розвивати культуру свідомого поводження з відходами.
Одразу три зразкових колективи – літературна студія "Ліра" (керівник Н. Звягінцева), театральна студія "Дивосвіт"( керівник О. Каминіна) і телевізійна студія "Об’єктив" (керівник О. Грішина) - працювали над створенням роликів. Оригінальні тексти, що взяті за основу, належать Олександрі Осипчук (5-мт) і Марії Нестеренко (9-хо). Ролі зіграли учні 9-мт класу.
Ансамбль зразкового хорового колективу «Cantabile» (керівник К. Жолобенко) також взяли участь у фестивалі. Працювали над кліпом на пісню «Say Love».
Як повідомила ведуча онлайн трансляції нагородження, на розгляд журі були представлені 24 відео-ролики. Ось що нам написали організатори: "Вітаємо! Ви стали лауреатом творчого конкурсу Фестивалю соціальної реклами серед учнівської молоді «WASTE MANAGEMENT SCHOOL RECYCLING».
Отже, ми долучилися до дуже важливої проблеми, якою переймається весь світ – збереження природи і безпека життя людини. І хоча першого місця цього року ліцеїсти не отримали, всі три ролики можна переглянути за посиланням https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld