17 травня 2024 року в Херсонському Таврійському ліцеї Херсонської міської ради відбулась науково-практична конференція «Організація діяльності ліцеїстів в умовах воєнного стану», яка є результатом реалізації програми ІІІ формувального етапу всеукраїнського експерименту «Розвиток креативної особистості в художньо-освітньому просторі ліцею мистецтв». Понад 60 учасників заходу об’єднали зусилля задля висвітлення досвіду організації творчої діяльності учнів в умовах воєнного стану, узагальнення змісту, форм і методів експериментальної роботи з розвитку креативної особистості ліцеїстів.
Педагогічний і учнівський колектив ліцею вже третій рік поспіль успішно реалізує завдання програми експериментальної роботи. Аспектові результативності роботи педагогічного колективу в освітньому просторі Херсонського Таврійського ліцею в умовах воєнного стану й дистанційного навчання присвятила доповідь директорка Херсонського Таврійського ліцею Анжеліка Іванівна Мельник.
Червоною ниткою на пленарному засіданні пролунали тези щодо значущості партнерства закладів освіти, які мають беззаперечний потенціал для розвитку емоційного інтелекту в мистецькому просторі (кандидатка історичних наук, доцентка кафедри суднобудування та ремонту суден Херсонського навчально-наукового інституту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова Г. В. Коновалова й кандидатка педагогічних наук, доцентка, викладач-методист, заступниця директора з навчально-методичної роботи КЗ СМО «Музична школа №3» Херсонської міської ради К. О. Щедролосєва).
Особливу увагу було приділено питанням проєктної діяльності педагогів і учнів як складової реалізації всеукраїнського експерименту з теми «Розвиток креативної особистості в художньо-освітньому просторі ліцею мистецтв» (заступниці директора з навчально-виховної роботи Херсонського Таврійського ліцею Херсонської міської ради кандидатка педагогічних наук, доцентка Н. І. Чабан, Н. Д. Осинкіна й О. І. Тімуш,) та організації роботи творчих колективів у дистанційному форматі (заступниця директора з виховної роботи І. А. Бернацька).
Кожен виступ як на пленарному засіданні, так і на трьох платформах став своєрідним звітом педагогів і учнів про науково-методичні й творчі досягнення перед широким загалом, захистом власної концептуальної позиції, реалізацією спільного проєкту, що проходить у форматі експериментальної роботи всеукраїнського рівня.
Ґречно дякуємо нашим партнерам – управлінню освіти Херсонської міської ради, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Управлінню освіти Херсонської міської ради, завдяки співпраці з якими стало можливим проведення заходу такого рівня.