Ось і добігає кінця тиждень природничих наук.
Світлана ГРИНЬКО провела з 9-ХО класом вікторину, підготувалися таким нестандартним способом до контрольної роботи і пригадали все, що відомо їм про вуглеводи на сьогодні. Діти обговорили правильні відповіді та помилки. Це допомогло їм зрозуміти свої сильні та слабкі сторони і сконцентрувати увагу на тих аспектах матеріалу, які потребують додаткового вивчення.
Учні були захоплені інтелектуальним викликом, який представляла вікторина. Було чудово спостерігати, як вони обмінювалися знаннями та підтримували одне одного.
Враховуючи важливу роль у живих організмах та в промисловості, вуглеводи залишаються важливим об'єктом вивчення в галузі хімії!
Для актуалізації знань учнів 10-МХТО класу з попередньої теми на уроці фізики Анжела ГУМЕНЮК використала філворд «Знайди слова» з теми : «Термодинаміка».
Філворд – це головоломка, в якій потрібно знайти всі слова, вписані в квадратну сітку, закреслити або обвести їх. На перший погляд, літери вписані хаотично, але, насправді, всі вони є частиною слів, які складають основні поняття з даної теми. Учні активно працювали над знаходженням слів, повторювали матеріал, змагалися хто швидше знайде слово. Опитування пройшло позитивно, швидко і цікаво. Використання філворду сприяє розвитку інтелекту, кмітливісті, логіки та зорової пам'яті учнів.
Урок узагальнення з теми: «Оптика» в 11-МХТО класі Анжела ГУМЕНЮК провела у вигляді фізичної гри «Виграй мільйон».
«Гра – писав видатний педагог В. О. Сухомлинський, – це шлях дитини до пізнання світу, в якому вона живе, це іскра, яка запалює вогник до допитливості». Але по суті, гра – це тренажер, на якому виробляються вміння і навички, розкривається творчий потенціал учнів, створюються умови для активного обміну знаннями. Інтерес і задоволення – найважливіші психологічні ефекти гри, які для учнів зараз дуже важливі. Фізична гра сприяє розвитку пізнавальних процесів учнів та закріпленню знань, здобутих на уроках.