11 квітня на уроці сольфеджіо учні 4-М класу активно і завзято працювали в тональності соль-мінор. Разом із вчителем Вороніною Наталією Євгенівною згадали раніше вивчені натуральний, гармонічний та мелодичний види мінору. Також проаналізували вокальну вправу "Метелиця", розшифрували визначення назви танцю, обговорили структуру номеру, проставили схему тактування у розмірі 2/4. Після такого детального аналізу юні музиканти вдома самостійно зможуть проспівати з тактуванням даний вокальний приклад. Ще однією улюбленою формою роботи на уроці є написання диктанту-пазлу. Хоч запис мелодичного диктанту є однією з найбільш складних форм роботи, але саме ця форма роботи відображає рівень розвитку музичного слуху, відчуття ритму та елементарних теоретичних знань.