Уроки художньо-естетичного циклу (12-ий тиждень навчання) Уроки художньо-естетичного циклу (12-ий тиждень навчання)

Уроки художньо-естетичного циклу (12-ий тиждень навчання)
22 Листопада
МАЛЮНОК
Конструктивна побудова частин обличчя людини.
10 клас, образотворчий напрям
Вчитель: Наталя Надєєва
Учні працювали над замальовками очей у різних ракурсах, уважно спостерігаючи за формою, пропорціями та світлотінню. Така робота допомагає глибше зрозуміти структуру обличчя та розвиває навички об’ємного зображення.
Крок за кроком юні художники вчаться бачити головне й передавати характер погляду через деталі.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
МАЛЮНОК
Малювання моделей простих геометричних форм: конус та циліндр
6 клас, образотворчий напрям
Вчитель: Наталя Надєєва
Дистанційний формат навчання вносить свої корективи у вивчення предметів образотворчого напрямку. Особливо це відчутно на уроках малюнка, де важливою складовою формування навичок є робота з натури — використання навчальних посібників та гіпсових моделей.
Щоб повноцінно опрацювати тему простих геометричних форм в умовах дистанційного навчання, до заняття був доданий підготовчий етап із художнього конструювання. Учні 6 класу самостійно, під керівництвом учителя, створили власні навчальні посібники — об’ємні моделі конуса та циліндра в техніці паперопластики.
Ці моделі стануть основою для подальшої роботи з натури та допоможуть юним художникам глибше зрозуміти форму, конструкцію та світлотінь.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ. ТРОМБОН
Легато на тромбоні.
11 клас, музичний напрям, Омельченко Кирил
Вчитель: Артем Бондар
На занятті Кирил продовжив опановувати техніку легато на тромбоні — одну з найважливіших навичок для виразної та плавної гри. Учень уважно працював над переходами між звуками, рівністю дихання та чистотою інтонації.
Систематичні тренування допомагають йому формувати красивий, м’який тембр і впевнено рухатися вперед у своєму музичному розвитку.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
ОСНОВИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ГРИ
Генерація зображень до байки Микити Годованця "Ведмідь і Бджоли".
10 клас, театральний напрям
Робота з Аланою Самсонюк
Вчитель: Володимир Спвчук
Сьогодні на уроці разом з ученицею Аланою Самсонюк продовжили творчу роботу над візуальною складовою мультимедійного проєкту за мотивами байки Микити Годованця «Ведмідь і Бджоли».
Учениця експериментувала з генерацією зображень, підбираючи настрій, характер та візуальний стиль, які найкраще передають головну ідею твору. Така робота допомагає глибше зрозуміти зміст байки та знайти яскраві художні рішення для подальшого сценічного втілення.
Ще один крок до створення повноцінного мультимедійного театрального полотна!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
СЦЕНІЧНА ПРАКТИКА
Робота над партитурою монтажу мультимедійного твору на основі байки Л.Глібова "Гуси".
10 клас, театральний напрям 
Вчитель: Володимир Савчук
Сьогодні Олександра Осипчук працювала над партитурою монтажу мультимедійного твору, створеного на основі байки Л. Глібова «Гуси».
Вона опрацьовувала інформаційну складову мультимедійної байки, уточнювала ключові деталі та логіку подачі матеріалу.
Окремою частиною роботи стало опрацювання інтонаційних особливостей мови оповідача — пошук правильних акцентів, пауз, темпу й емоційної виразності.
Крок за кроком Олександра вдосконалює техніку мовлення, сценічне мислення та мистецтво подачі тексту.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
КЛАСИЧНИЙ ТАНЕЦЬ️
Стрибок sauté по I позиції ніг
4 клас, хореографічний напрям
Вчитель: Катерина Мирошниченко
На уроці класичного танцю учні повторювали вивчений матеріал та відпрацьовували стрибок sauté по першій позиції.
Діти уважно виконували вправи, стежили за правильністю позицій і технікою м’якого та чіткого приземлення під час стрибку.
Усі продемонстрували гарний прогрес, старанність і впевненість у виконанні sauté. Пишаємося їх наполегливістю та любов’ю до танцю! 
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
ПОСТАНОВКА КОНЦЕРТНИХ НОМЕРІВ
Хореографічний колектив NEO-DANCE
Вчитель: Віталій Окуневський
Навіть у нелегкі часи дистанційного навчання та війни наші неймовірно талановиті учні хореографічного колективу NEO-DANCE разом із вчителем Віталієм Окуневським не припиняють творити своє дорогоцінне мистецтво. 
Вони віддано й наполегливо розучують та відпрацьовують ефектні танцювальні комбінації на уроках з постановки концертних номерів, щоб створювати яскраві, емоційні та неповторні хореографічні постановки.
Наші учні не лише вдосконалюють свої навички у дистанційному форматі, а й беруть активну участь — як очно, так і онлайн — у всеукраїнських та міжнародних фестивалях і конкурсах.
Їхні виступи не залишають байдужими нікого: кожен номер — це вибух таланту, сили духу та щирої любові до танцю.
Пишаємося нашими зірочками!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
ПОСТАНОВКА ЛЯЛЬКОВОЇ ВИСТАВИ
Особливості лялькового театру.
Системи ляльок
8 клас, театральний напрям
Вчитель: Олександр Андрієнко
Сьогодні учні продовжили вивчати особливості лялькового театру та дізналися більше про різні системи ляльок — від традиційних маріонеток до рукавичкових і тростинних. 
Надзвичайно цікавою стала демонстрація ляльок, які восьмикласники виготовили власноруч та спробували озвучити їх, як в спражньому ляльковому театрі.
Кожна лялька — особлива, креативна та сповнена характеру, адже діти вкладали у своїх персонажів фантазію та натхнення.
Пишаємось їхньою творчістю та стараннями!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
ІСТОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Різновиди гімнів
7 клас, музичний напрям
Вчитель: Марія Разсуждай
Гімн — це урочистий музичний твір, що прославляє важливі події, ідеї чи спільноти. У музичній культурі існує кілька основних різновидів гімнів:
- Державні гімни — символи країни, що звучать під час офіційних подій та свят.
- Релігійні гімни — духовні піснеспіви, спрямовані на прославлення Бога та підсилення молитовного настрою.
- Шкільні та студентські гімни — об’єднують учнівську спільноту, підкреслюють традиції навчального закладу.
- Спортивні гімни — мотивують команди, підсилюють дух єдності й підтримки.
- Авторські та тематичні гімни — створюються для подій, організацій чи спільнот, формуючи їх ідентичність.
Гімни надихають, об’єднують та нагадують про те, що нас пов’язує
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
КОМПОЗИЦІЯ
Будинок казкового героя
2 клас, образотворчий напрям
Вчитель: Наталя Надєєва
Сьогодні маленькі митці вирушили у творчу подорож до казкового світу!
Діти уявляли, де може жити їхній улюблений герой, і створювали неповторні будиночки — чарівні, загадкові, яскраві та такі різні.
Хтось збудував хатинку для лісового ельфа, хтось — замок для принцеси, а хтось — затишне помешкання для веселого казкового звірятка.
Кожна робота — це маленька історія, створена дитячою фантазією та ніжністю.
Пишаємось творчістю наших другокласників!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
КЛАСИЧНИЙ ТАНЕЦЬ
Вивчення Battement tendu.
3 клас, хореографічний напрям .
Вчитель: Окуневська Наталія
На уроці учні продовжили опановувати battement tendu — одну з базових, але найважливіших вправ класичного танцю. Працювали над правильним натягом стопи, чітким ковзанням по підлозі та збереженням витягнутої лінії ноги.
Особливу увагу приділили координації корпусу та рук, щоб рух виглядав цілісним і плавним. Діти старанно відпрацьовували рух у різні напрямки: вперед, у сторону та назад, намагаючись утримати рівновагу та ритм.
Поступово battement tendu стає для них не лише технічною вправою, а й засобом відчувати красу класичного танцю через точність і легкість руху.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Уроки художньо-естетичного циклу (12-ий тиждень навчання)
Афіша Афіша
01 Вересня
З 01 вересня 2025 року в нашому ліцеї розпочато 2025/2026 навчальний рік. Навчання проводиться у дистанційному форматі на цифровій платформі «Єдина школа». Бажаємо всім натхнення, успіхів і нових досягнень у навчанні!
22 Січня
ХЕРСОНСЬКИЙ ТАВРІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Херсонської міської ради запрошує на навчання МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ! Контакти для більш детальної інформації: моб.тел. +380677628709, +380505200530, електронна пошта htl.nabir@gmail.com
17 Січня
ХЕРСОНСЬКИЙ ТАВРІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Херсонської міської ради оголошує набір учнів 1-11 КЛАСІВ на 2025-2026 н.р. Контакти для більш детальної інформації: моб.тел. +380677628709, +380505200530, електронна пошта htl.nabir@gmail.com
01 Вересня
В період дії воєнного стану освітній процес в Херсонському Таврійському ліцеї Херсонської міської ради проходить за дистанційною формою навчання.
01 Травня
З 1 ТРАВНЯ Херсонський Таврійський ліцей починає приймати ЗАЯВИ від батьків щодо зарахування дітей до 1 КЛАСУ! Додаткова інформація +380677628709 viber, +380505200530
ФОТОГАЛЕРЕЯ ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВIДЕОГАЛЕРЕЯ ВIДЕОГАЛЕРЕЯ
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей ?
ГОСТЬОВАГОСТЬОВА
Тетяна Іванівна
Доброго дня! Дуже приємно нарешті вийти на навчання. Дитина прийшла додому рада, із задоволенням розповідала про оновлення ліцею. Весь вечір розповідала про те, який гарний хол оформили, яке все яскра…
Валерія
Дуже дякую адміністрації та вчителям ліцею за все те, що ви робите для наших діточок. Діти більшість часу проводять саме в ліцеї, і хто як не ви, найбільше уваги приділяєте дітям, навчаєте та розвиває…
Ольга
Доброго дня! Всі пишуть про навчання та виховання, а я напишу про їдальню. Мій син з'їдає все і каже, що вся їжа дуже смачна. Якби не карантинні обмеження, сама б прийшла на обід. Дякую співробітник…
Тетяна
Дуже пишаюсь тим, що, є випускницею ліцею! Моя донька також навчається тут, бо, на думку нашої родини, це найкращий навчальний заклад у нашому місті. Діти мають можливість всебічно розвиватися як особ…
Сергій
Добрий день! Мій син навчається на хореоргафічному відділені. Дуже дякую вчителям за можливість самореалізації моєї дитини. Ліцей - найкращий!
всі відгуки
Вгору