Уроки художньо-естетичного циклу (11-ий тиждень навчання) Уроки художньо-естетичного циклу (11-ий тиждень навчання)

Уроки художньо-естетичного циклу (11-ий тиждень навчання)
14 Листопада
НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ
Пор-де-бра, положення рук та позиції ніг
2 клас, хореографічний напрям
Вчитель: Юлія Жмак
Сьогодні відбувся підсумковий урок з теми “Пор-де-бра, положення рук та позиції ніг”.
Учні повторювали вивчені елементи та намагалися відтворювати рухи за відео. Це стало справжнім випробуванням, адже працювати самостійно, без безпосередньої допомоги викладача, — непросто.
Попри труднощі, діти проявили старанність, уважність та щире бажання вдосконалювати свої навички.
Такий формат став чудовою нагодою закріпити матеріал і перевірити, наскільки впевнено кожен опанував техніку виконання.
Народно-сценічний танець — це не лише рух, а й сила волі, дисципліна та любов до мистецтва!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
ІСТОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Оперний геній Джоаккіно Россіні
11 клас, музичний напрям
Вчитель: Марія Разсуждай
Італійський композитор Джоаккіно Россіні — справжній майстер блиску, гумору й мелодії. Автор понад 40 опер, серед яких всесвітньо відомий «Севільський цирульник», він умів поєднати легкість, енергію та глибину почуттів. Його музика — це свято життя, де кожна арія сповнена пристрасті та дотепності.
Россіні називають “Моцартом Італії” — і недарма, адже його твори звучать яскраво й актуально навіть сьогодні!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
 
ІСТОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Музика народна та авторська 
5 клас, музичний напрям
Вчитель: Марія Разсуждай
Народна музика— народжена в душі народу, передається від покоління до покоління, живе в піснях, обрядах і традиціях. Вона — голос історії та серця людей .
Авторська — має конкретного творця, відображає його почуття, думки, епоху. Це музика, що несе індивідуальний стиль і творчість композитора.
Обидві — невід’ємна частина нашої культури, адже саме в музиці звучить душа народу і талант людини 
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
КЛАСИЧНИЙ ТАНЕЦЬ
Екзерсис класичного танцю
8 клас, хореографічний напрям
Вчитель: Світлана Богданова
Класичний танець — основа хореографічної майстерності. На уроці учні виконували вправи біля станка: demi plie, battement tendu, battement tendu jeté, passé retiré на 90°.
Такі комбінації допомагають розвивати силу, координацію, витривалість та гарну поставу.
Кожен рух — це шлях до досконалості, грації та сценічної виразності! 
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
СЦЕНІЧНА ПРАКТИКА
Взаємодія з предметом
2 клас, театральний напрям
Вчитель: Анастасія Шепель
На уроці діти вчилися взаємодіяти з предметами на сцені — передавати емоції, настрій і дію за допомогою жестів, рухів і міміки.
Такі вправи допомагають розкрити уяву, розвивають акторську увагу та навчають бачити в простих речах нові образи.
Кожен маленький актор відкриває свій шлях до великої сцени!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
 
МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ
ПАРАДИДЛИ
6 клас, музичний напрям, Потьомкін Тимофій
Вчитель: Артем Степанович Бондар
На уроці продовжили опановувати техніку, що є основою професійної гри на ударних — парадидли.
Ця комбінація чергування рук розвиває координацію, точність і ритмічність, допомагає учням впевненіше почуватися за установкою та виконувати складніші музичні фрагменти.
- Працювали над рівністю звуку
- Відпрацьовували темп
- Навчались контролювати силу удару
- І, звичайно, тренували витривалість та музичність
Рухаємось вперед ритмічними кроками!
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
КОМПОЗИЦІІЯ
Манга
9 клас, образотворчий напрям
Вчитель: Валерія Гуран
Учні з натхненням вивчали особливості японського коміксу та створювали власних персонажів, опрацьовуючи виразні емоції, динамічні пози й характерні графічні прийоми. Кожна робота — це маленька історія, передана через стиль, лінію та фантазію автора.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
ЖИВОПИС
Осінь рідного міста
5, 7, 8 класи, образотворчий напрям
Вчитель: Валерія Гуран
Учні з натхненням передали у своїх роботах теплі золотаві барви осені, змішуючи фарби та створюючи яскраві, самобутні композиції.
Кожен малюнок — маленький осінній шедевр, сповнений тепла, настрою та любові до природи.
 
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ
Робота над новим музичним твором
О. Бондарчука “Вулицями Парижа”
11 клас, музичний напрям, Кубатко Ілля
Учитель: Ольга Прилуцька
На уроці працювали над розбором нової композиції, сповненої французького шарму та паризької легкості. “Вулицями Парижа” — це музична прогулянка, де кожен звук нагадує подих міста: від тихих ранкових кав’ярень до жвавих вечірніх променад.
Зазвичай робота над новим музичним твором починається з попереднього прослуховування твору, знайомства зі стилем, епохою, біографією композитора. Вимоги для розбору музичного твору: ретельне прочитання нотного тексту; метро-ритмічна точність; вибір правильної аплікатури; застосування вірних штрихів; осмислене фразування та динаміки;
розуміння гармонічної фактури.
Одним із основних засобів виховання музиканта є правильно підібраний репертуар, який потребує постійного оновлення сучасними творами. Тому в роботу ми взяли твір сучасного українського композитора Олександра Бондарчука "Вулицями Парижа".
Важливо підібрати всі тембри й нюанси, щоб акордеон зазвучав так, ніби веде тебе справжніми паризькими вулицями
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ
Вивчення port de bras в українському танці
10 клас, образотворчий напрям
Вчитель: Наталія Окуневська
У процесі уроку з українського танцю велике значення має port de bras — положення та рухи рук, що підкреслюють характер і настрій танцю. Руки в українському танці — це не лише гарна лінія, а й вираз емоцій: ніжність, гордість, грайливість чи велич.
Під час вивчення port de bras учні вчаться поєднувати рух рук із корпусом, поглядом та ритмом музики, створюючи єдиний гармонійний образ. Саме завдяки цьому танець оживає, стає яскравим і щирим — таким, яким є український народний характер
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
Мистецтво
Романський стиль. Лицарський кодекс честі
8 клас
Вчитель: Вишнєва Анжеліка Василівна
На уроці "Романський стиль. Лицарський кодекс честі " учні 8 класу закріпили знання з особливостей романської архітектури, девізом якої був вислів «Мій дім - моя фортеця!; стильовими рисами в декоративно- прикладному мистецтві, і взаємодією різних видів мистецтв. Також на уроці учні сформували знання про середньовічні лицарські цінності та їхній вплив на мистецтво. Під час уроку учні переглянули і прослухали історію лицаря, згенеровану ШІ. Урок був спрямований на виховання емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, а також стимулювання творчого самовираження.
 
Більше інформації ви можете знайти у дописі на сторінці нашого ліцею у Facebook https://www.facebook.com/photo 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Уроки художньо-естетичного циклу (11-ий тиждень навчання)
Афіша Афіша
01 Вересня
З 01 вересня 2025 року в нашому ліцеї розпочато 2025/2026 навчальний рік. Навчання проводиться у дистанційному форматі на цифровій платформі «Єдина школа». Бажаємо всім натхнення, успіхів і нових досягнень у навчанні!
22 Січня
ХЕРСОНСЬКИЙ ТАВРІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Херсонської міської ради запрошує на навчання МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ! Контакти для більш детальної інформації: моб.тел. +380677628709, +380505200530, електронна пошта htl.nabir@gmail.com
17 Січня
ХЕРСОНСЬКИЙ ТАВРІЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ Херсонської міської ради оголошує набір учнів 1-11 КЛАСІВ на 2025-2026 н.р. Контакти для більш детальної інформації: моб.тел. +380677628709, +380505200530, електронна пошта htl.nabir@gmail.com
01 Вересня
В період дії воєнного стану освітній процес в Херсонському Таврійському ліцеї Херсонської міської ради проходить за дистанційною формою навчання.
01 Травня
З 1 ТРАВНЯ Херсонський Таврійський ліцей починає приймати ЗАЯВИ від батьків щодо зарахування дітей до 1 КЛАСУ! Додаткова інформація +380677628709 viber, +380505200530
ФОТОГАЛЕРЕЯ ФОТОГАЛЕРЕЯ
ВIДЕОГАЛЕРЕЯ ВIДЕОГАЛЕРЕЯ
ГОЛОСУВАННЯ
Для чого я йду (моя дитина йде) у ліцей ?
ГОСТЬОВАГОСТЬОВА
Тетяна Іванівна
Доброго дня! Дуже приємно нарешті вийти на навчання. Дитина прийшла додому рада, із задоволенням розповідала про оновлення ліцею. Весь вечір розповідала про те, який гарний хол оформили, яке все яскра…
Валерія
Дуже дякую адміністрації та вчителям ліцею за все те, що ви робите для наших діточок. Діти більшість часу проводять саме в ліцеї, і хто як не ви, найбільше уваги приділяєте дітям, навчаєте та розвиває…
Ольга
Доброго дня! Всі пишуть про навчання та виховання, а я напишу про їдальню. Мій син з'їдає все і каже, що вся їжа дуже смачна. Якби не карантинні обмеження, сама б прийшла на обід. Дякую співробітник…
Тетяна
Дуже пишаюсь тим, що, є випускницею ліцею! Моя донька також навчається тут, бо, на думку нашої родини, це найкращий навчальний заклад у нашому місті. Діти мають можливість всебічно розвиватися як особ…
Сергій
Добрий день! Мій син навчається на хореоргафічному відділені. Дуже дякую вчителям за можливість самореалізації моєї дитини. Ліцей - найкращий!
всі відгуки
Вгору