Показовий урок вчителя образотворчого мистецтва Гуляєвой Катерини Володимирівни на тему: «Етапи стилізації: типізоване зображення. Розпис метеликів» (урок проводився з учнями 5-о класу)
Декоративне мистецтво є важливим фактором формування в учнів чуттєво-емоційного сприйняття дійсності, асоціативно-образного мислення та художньо-творчої уяви, фантазії, естетичного смаку, виховування допитливості та інтересу до навколишнього світу.
Основним завданням уроку було формування поліхудожніх компетентностей учнів, а саме: образотворчо-технічної, образно-стильової, продуктивно-образної. Це здійснювалося через систему творчих завдань інтегративного типу різного рівня складності, які сприяли формуванню здатності до художнього асоціювання. Спочатку учням пропонувалися елементарні завдання на порівняння різних видів стилізованого декору, втілених у різноманітних технологіях стилізування натуралістичних зображень. Поступово завдання ускладнювалися, а діти мали можливість творчо самовиразитися – намалювати свою творчу ідею у вигляді яскравого метелика.